• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

'PROOF' uit PDF-bestand verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cédric Vleminckx

Nieuw lid
Lid geworden
3 aug 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
4
Beste leden,

Ik heb een probleempje...
'PROOF' zou uit dit bestand weg moeten, maar hoe krijg ik dit voor mekaar? De bedoeling is uiteraard dat je er dan niets meer van ziet - de eerste pagina is voldoende.
 

Bijlagen

  • 3695192058.Packaging.pdf
    55,7 KB · Weergaven: 20
dat pdf-je is met een wachtwoord beveiligd en aangezien jij dit niet ons niet kan meedelen is deze niet te bewerken ...m.a.w. het woord " Proof " is niet te verwijderen .
 
Zo?
 

Bijlagen

  • NFC (Cédric).pdf
    57,3 KB · Weergaven: 12
das inderdaad hetgene wat de TS er van verwachte ..hoe heb jij dit voor elkaar gekregen aangezien er een wachtwoord op staat !
 
bedankt ..de link werd toegevoegd aan de favorieten maar enerzijds stel ik me dan nu de vraag welk nut het nog heeft om een pdf te voorzien van een wachtwoord ..
 
Ik denk dat het afhangt van de lengte en moeilijkheidsgraad van het wachtwoord en type versleuteling.
 
Leuk, kraken maar zoals t bij mij overkomt lijkt dit een drukproef die voor een klant gemaakt is.
Koop als klant dat ding en betaal degene die er werk aan gehad heeft om t te ontwerpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan