• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pure Pinball

Status
Niet open voor verdere reacties.

Backdraft

Vaak hier
Lid geworden
11 aug 2004
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik krijg als ik Pure Pinball wil spelen de volgende foutmelding: "sound sbuf toosmall data sound gurulas1.wav". :(

Waar kan dit aan liggen?? :unsure:

greetz,

Backdraft

Lijkt me een buffer overflow

Oftewel, je geluidskaartje kan het niet meer aan denk ik

Oude pc?

Heb een Pentium II 1 GB. Is wel een aantal jaartjes oud, maar is nu hooguit in de overgang... ;). Is de eerste keer dat me dit overkomt, maar zoveel nieuwe spellen heb ik niet.

1Gb of 1Ghz?

Opzich zou hij wel moeten kunnen draaien, je zou de geluids instellingen kunnen veranderen..

1 Ghz. Heb ik al geprobeerd maar in de setup kan je alleen de volume van het geluid regelen. Er is bijv. geen optie om het geluid uit te zetten.

Inmiddels heb ik het probleem gelukkig kunnen oplossen. :P Heb de nieuwste drivers gedownload voor m'n geluidskaart (Soundblaster Live!) bij creative.com en het spel doet 't. Alleen de beelden zijn af en toe wat schokkerig, maar mss kan ik door wat aanpassingen in de setup nog wat verbeteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan