• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Q6600

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThereYouAre

Bekend gezicht
Lid geworden
20 okt 2012
Berichten
172
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik heb mijn processor overgeclocked van 2.4 naar 3.0 maar opeens is mijn processor weer terug van 3.0 ghz naar 2.4 ghz op de een of andere manier. Dit wil ik niet hebben en heb weer geprobeerd met precies dezelfde
instellingen te overclocken maar telkens als ik hem weer opnieuw opstart schiet hij weer terug naar 2.4.
33wxtmo.jpg


Kan iemand mij helpen?
 
Die heb ik al gelezen.
Ik heb dus al die instellingen niet die hij wel kan gebruiken zoals voor zijn ram enzo dus ik kan zijn tut niet volgen..
 
Gaat over diverse soorten moederborden hoor.
 
Oh, helemaal niet gelezen, wist niet dat het zo uitgebreid was :wink:
 
Je dient de PCI-e op 100MHz te laten werken, die staat fout op de foto in je startpost, die multiplir voor het geheugen eerst zo proberen of op auto zetten en kijk of die op 800 uitkomt.
 
PCI Express Frequency staat toch op 100?

---------- Bericht toegevoegd op 11:20 ---------- Vorige bericht was op 15:13 ----------

Iemand? Ik heb vandaag een vrije dag en was van plan om te clocken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan