• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Qualcomm atheros ar5bwb222 is verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hikmate

Gevestigd lid
Lid geworden
1 apr 2015
Berichten
202
Waarderingsscore
0
Dag iedereen

ik heb een probleem met mijn computer. Toen ik hem opstartte, had ik opeens geen draadloos internet meer. Ik heb in de netwerkadapters gekeken in apparaatbeheer en ik zag dat ik dit mis: Qualcomm Atheros AR5BWB222 Wireless Network Adapter
Hoe kan ik dit installeren? Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar als ik iets download kan ik het alleen gebruiken om te updaten en niet een nieuwe te installeren.
Ik heb windows 10 en ik heb net mijn computer volledig reset en het heeft niet gewerkt.

Alvast bedankt
 
Goedemorgen Hikmate,

Normaal zou dit via de Windows update binnen moeten komen.
Maar als ik het goed begrijp heb jij ook al een schone installatie gedaan?
Of het jij alleen de computer zelf gereset?
Heb jij ook al een lan kabel aangesloten?

Mocht jij dat allemaal al gedaan hebben dan heb ik het idee dat jou wifi kaart stuk is of dat er een draadje los zit.
 
Ik ben bij instellingen gegaan en de pc opnieuw ingesteld. Ik heb alles verwijderd van mijn pc. En er is geen lan kabel aangesloten
 
Zonder internet kan hij ook geen drivers ophalen. Of heb jij dit via een usb stick geprobeerd te installeren?
Anders kun je beter even een lan kabel aansluiten en dan Windows update laten zoeken.
 
Wow, mijn probleem is opgelost. Ik heb een lan kabel verbonden aan mijn pc en opeens had ik terug draadloos internet. Bij apparaatbeheer staat er de ontbrekende drive en ik kan op internet zonder de lan kabel. Bedankt voor het helpen!!!!!!!
 
Dan heeft Windows jou missende driver opgehaald. Mooi dat het weer werkt en geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan