• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Raar probleem toetsenboord

Status
Niet open voor verdere reacties.

toplap

Nieuw lid
Lid geworden
13 okt 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Goedenavond,

Ik zir met een vreemd prolbeem: heb een laptop van HP werkte altijd goed een tijdje geleden deed het vaste toetsenboard heel vreemd sommige letters werkte niet en andere gaven een compleet andere invoer. Heb van ales geprobeerd maar niks werkte. heb uit eindelijk een extern toetsenboard erop wat wel goed werk. Echter loop het soms ''vast'' als de pc traag word en ik druk dan op het originele toetsenboard een toets in loop het weer goed.

Ik heb overal gezocht maar wat kan dit wezen
 
Daar dacht ik eerst ook aan alles gescand en paar virus programmas gehad en pc opnieuw naar fabriek waarden maar het blijft zo..
 
Het zou ook kunnen dat jou toetsenbord stuk gaat.
Het stuurprogramma van het toetsenbord al eens verwijderd en de computer herstart?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan