• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Raid1

RoSal

Nieuw lid
Lid geworden
17 apr 2025
Waarderingsscore
0
Raid 1 na opstarten moet weer worden gesynchroneert

Ik zie dat er opgelost bij staat. Het is je dus gelukt neem ik aan? Anders hebben we wat meer informatie nodig over welk raid 1 systeem en in welk apparaat en wat je vraag precies is.

Ik zie dat er opgelost bij staat. Het is je dus gelukt neem ik aan? Anders hebben we wat meer informatie nodig over welk raid 1 systeem en in welk apparaat en wat je vraag precies is.
Laten we er een prijsvraag van maken 😜
Als na een herstart vanzelf wordt gesynchroniseerd gok ik op een nas.

Ik denk dat we niet hoeven gokken want dat is ook mijne eerste idee. Maar juist omdat dit normaliter automatisch gebeurd leek het me handig om even wat aanvullende info te vragen. :)

Leuk, ik doe mee..

Mijn gok, dat als de computer niet netjes afgesloten wordt, maar vastloopt of hard wordt uitgezet, dat dan de Raid conroller de raid synchronisatie gaat controleren.

Het kan ook zijn dat de drives voor afsluiten al niet synchroon waren.

Terug
Bovenaan