Advies Rally video tijd versp...verdrijf spelletje hulp nodig.

GeWij

Gevestigd lid
Lid geworden
16 feb 2016
Waarderingsscore
12
Punten
18
Leeftijd
46
Behalve met duidelijkere titels maken , "misschien" (zeg maar), heb ik wat hulp nodig met zoeken naar beetje leuk race spelletje. Speelde vroeger wel eens V-Rally. op de ps 1. Die ondertussen niet meer hier (jammer maar helaas) maar vond oud colin mcrea spel, en had er wel schik in weer, even eens een uurtje tussendoor. Maar heeft helaas alleen enkele speler modus. Wel tegenstanders, maar nooit tegelijk in beeld. Zat nu wat te oriënteren richting colin mc crea dirt. Maar krijg niet duidelijk, of het er daar wel bij in zit. Als niet vergis in deel 2 daarvan wel, maar als in eerste deel al zit dan dat mijn voorkeur, (om oninteressante (nog on-interesanter ?) reden, maar als wil weten vertel ik het) . Net afgezocht, maar is een warboel met andere bijna identieke namen er bij. 1 veld met screenshots gevonden, ook alleen 1 wagen tegelijk in beeld steeds. Maar kan toevallig zijn, niet heel veel foto's, dus iemand hier misschien die wat zekerder kan zeggen hoe het zit daar mee, misschien (?).

PS Ik heb mijn speciale "Ik ben een stoere Gamert cap" alvast op.

PS krijg geen streepjes op de e op moment, 1 of andere glitch in het systeem, dus vandaar (als af vroeg................en als niet af vroeg, dan nog stee.......... niks gezegd).

Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan