• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

RAM UPGRADEN WIL NIET..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rodyhello

Nieuw lid
Lid geworden
25 feb 2018
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hoii, ik heb ram gekocht voor mijn laptop, specs onderaan..
Het probleem is dat als ik bijde nieuwe dus 2 x 8gb (inplaats van het oude 1x 4gb 204pin sodimm) ze het niet doen.. wordt het scherm zwart en lijkt hij de hele tijd wel te restarten.. niet goed dus.. heb cmos er al een keer uitgehaald alleen werkt ook niet.

Voor de duidelijkheid..
2 x 8gb.. werkt niet..
1x 4gb (oud werkt ook daarna wel)
1x 8gb en 1x 4gb.. werkt niet (ook niet als ik de andere nieuwe erin doe)
Fotos van de nieuw crucial en de oude hyundai (ofzo) electronics, inbegrepen
En mijn laptop:
aspire E 17 e5-771g 353f
DDR3
Expandable up to 16gbs of ram..
204pin SODIMM..
Maakt het trouwens ook nog uit of je DDR3 hebt of DDR3L?
Alvast bedankt!20180225_143445.jpg20180225_143437.jpg20180225_133924.jpg20180225_143445.jpg20180225_143437.jpg20180225_133924.jpg
 
Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
Is allebei DDR3L zowel de oude als de nieuwe. Ze draaien allebei low voltage 1,35v. Het enige verschil met DDR3 is het voltage, dus DDR3L verbruikt minder stroom = minder warm. Prestaties zijn identiek en volgens Crucial wordt het geheugen dat jij hebt inderdaad geadviseerd voor jouw laptop. In de praktijk ervaren we echter dikwijls dat er toch bepaalde merken geweigerd worden in bepaalde laptops. Kan je ze niet terugsturen en inruilen voor Kingstons? Die worden over het algemeen gemakkelijker "aanvaardt". Maar misschien eerst het pad van Abraham volgen.
 
Advies aan de verkoper gevraagd?

Was bij de plaatselijke PC met de notebook onder de arm miss. wat handiger geweest, gelijk te controleren.
 
je vermeld "word het scherm zwart " is het niet eerder zo dat je gewoon de laptop opstart met het zwart scherm en dat deze gewoon zwart blijft terwijl jij wel het een en ander hoort doorstarten ...
wel indien zo dien jij het bios in te gaan en de frequentie van je cpu te verhogen (deze staat nu wellicht op "auto" ingesteld... ik vermoed dat indien je deze handmatig instelt op 3200Mhz dat de laptop dan wel door te starten is .
***eerder heb ik dit hier ook meegemaakt en het heeft me wel ruim 3dagen geduurd voor ik hier achter kwam .
 
Dan crasht hij.. kan hij dus blijkbaar niet aan
 
als hij crasht dan dien je deze lager in te stellen dan wat er vermeld stond bij "auto" ik had hier in het begin ook van die momenten en das dan ook dat ik er 3 dagen mee bezig was..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan