• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Random reboots (soms BSOD) en "screen crashes"

Status
Niet open voor verdere reacties.

evilrabbit99

Nieuw lid
Lid geworden
23 mei 2014
Waarderingsscore
0
Ik heb dit probleem nu voor ongeveer 2 weken.

Soms terwijl ik gewoon internet aan het browsen of aan het gamen ben (ect) crasht mijn pc.
Soms reboot hij zonder enige waarschuwing en dan krijg ik heel soms een BSOD alleen die is dan vaak al te snel weg voordat ik die kan lezen. En soms 'crasht het scherm' en loopt hij helemaal vast zonder reboot (je krijgt dan allemaal strepen op het scherm).

Ik heb Windows er opnieuw opgezet maar het gebeurt nog steeds en heb de PC ook al gescand op virussen dus ik weet 99.99% zeker dat dit een hardware probleem is.

Na een beetje googelen ben ik erachter gekomen dat het waarschijnlijk of de voeding of de videokaart is, maar dit weet ik niet zeker.
Iemand een manier om dit te testen?

Bedankt

Wij weten het ook niet zeker, omdat we geen informatie hebben over je systeem. Even instralen.. je hebt een allernieuwste commodore 64 homecomputer gekocht via mp?.

Schilder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan