Vraag Rare melding bij kopieren en plakken vanuit adressenbalk webbrowser...

#1
Goedemiddag,

Sinds een week of twee heb ik last van deze melding:

C:\Users\.....\AppData\Local\Temp\PRODUCT_NAME_UNKNOWN_CrashDumpPRODUCT_VERSION_MAJOR_UNKNOWN-PRODUCT_VERSION_MINOR_UNKNOWN-2018-11-17--15-36-08_.dmp

Dit gebeurd zodra ik een link probeer te kopieren van een bepaalde site en deze wil kopieren ergens anders op de pc. Dan kopieer ik bijv: een youtube link en ik plak het en dan verschijnt de melding die hier boven omschreven staat.

Iemand enige idee? Hoe ik dit kan oplossen?

Ik gebruik een asus laptop mocht dit nuttig zijn.
 

Abraham54

Administrator
Medewerker
#2
Download
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Events Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
 
TS
TS
K

Koenuhhh

Nieuw lid
#3
Het probleem is als ik dit kopieer krijg ik ook die melding...

C:\Users\.....\AppData\Local\Temp\PRODUCT_NAME_UNKNOWN_CrashDumpPRODUCT_VERSION_MAJOR_UNKNOWN-PRODUCT_VERSION_MINOR_UNKNOWN-2018-11-17--15-53-38_.dmp

Heb het gedaan bovenstaand en heb ook die log alleen kan dit dus ook niet kopieren en plakken zonder dat bovenstaande melding verschijnt.
 

Abraham54

Administrator
Medewerker
#4
Gebruik een andere browser!
 

Abraham54

Administrator
Medewerker
#6
Kan jij een systeemherstelpunt terugzetten?

Want je kan dus niks downloaden - met als gevolg dat ik ook op de tast moet werken, een glazen bol heb ik niet meer.
 
TS
TS
K

Koenuhhh

Nieuw lid
#7
Kan jij een systeemherstelpunt terugzetten?

Want je kan dus niks downloaden - met als gevolg dat ik ook op de tast moet werken, een glazen bol heb ik niet meer.
Is er een bepaald deel van de log die je nodig hebt? Kan kijken of ik wat printscreens kan maken want dat lukt dan wel weer.
 

aarie25

Moderator
Medewerker
#8
Beste Koen,

Je hoeft niet elk antwoord te quoten, zeker niet als er 1 iemand op jou probleem reageert.
Gewoon antwoorden is voldoende :)
 

Abraham54

Administrator
Medewerker
#9
Hoi Koen - wat is het probleem dat je nog geen systeemherstel heb uitgevoerd?
 

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan