• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies rare vakjes en jaren 80 kleuren op beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seiran

Bekend gezicht
Lid geworden
3 mrt 2014
Berichten
187
Waarderingsscore
0
goedenmorgen.

ik heb sinds gister een probleem met mij pc

i7 3820 3.60 ghz
256 gb ssd
1t western digital
voeding merk weet ik zo niet wel een 80 plus bronze

1600 mhz ddr 3 16 gb
pc temps idle gpu 32 graden
cpu 33 graden

underload cpu max 52 graden
gpu meestal met gamen rond de 55 graden
kombustor msi max 80 graden (fury test)

het begon bij f1 2017 op medium to low settings

alleen tijdens alle eerste keer opstarten gaf win10 aan dat app wazig beeld had(standaard stond ingame resolutie op 1900x nog wat terwijl mijn max resolutie 1366x 768 is.

vervolgens niets aan de hand alleen tijdens gamen binnen 2 minuten crash met als error dat video.memory te weinig is (2gb is voor medium to low voldoende) en nu (game is van me pc af) geeft hij binnen 20 seconden raar beeld geen bsod maar wel herstart pc( stress test) bij sommige games geen last van want dan word gpu niet warmer dan 55 graden
 
Kan je een andere monitor aan die PC aansluiten?
Zo kan je dan controleren of het de monitor is of de videokaart.
 
Kan je een andere monitor aan die PC aansluiten?
Zo kan je dan controleren of het de monitor is of de videokaart.

monitor lijkt me niet want pc herstart zich zelf na dat hij dat projecteert op het beeldscherm na ongeveer 30 seconden.

maar zal het ff uitproberen
 
Kan je een andere monitor aan die PC aansluiten?
Zo kan je dan controleren of het de monitor is of de videokaart.

nope andere beeldscherm en andere poort werkt ook niet..

heb een youtube filmpje gemaakt

kan je precies zien wat er gebeurd alleen dit maal herstartte hij niet maar systeem bleef hangen(nog niet eerder gehad) fury test duurde 90 sec en toen ik fury test afsloot naar paar tellen was het raak. vid kaart werd 81 graden max cpu 52 in het filmpje en bij afkoelen van kaart . ging btw vrij rap van 79 graden naar 54 graden toen kwam dat rare beeld weer. mijn gevoel zegt harde schijf of voeding en of werkgeheugen

error pc <<< filmpje
 
mijn gevoel zegt me dat het tijd word om ook je videokaart eens deftig uit te blazen desnoods dien je ook deze eens open te maken om deze te kunnen uitblazen en afhankelijk van welke videokaart er gebruikt word dien je wellicht ook de thermopasta te vervangen.
*welke videokaart word er eigenlijk gebruikt ...dit word nergens vermeld !
 
wat jij daar laat zien heb ik eerder al meegemaakt en de oorzaak (hier althans ) was dat de thermo pasta op de cpu als deze op de videokaart verduurd en op waren tevens zat hier destijds de videokaart vol met stof ook al blaasde ik de desktop om de 3 maanden uit .
 
heb jij wellicht ook je videokaart overclockt dan kan het ook zijn dat je wellicht teveel van deze vraagt ..
 
nee vid en en cpu niet overgeclock en msi 770 gtx oc videokaart.. pc is stof vrij..
koel pasta voor cpu is nog geen 5 maanden gelede nieuw aangebracht.

f1 2017 doet ie dat wel bij motogp 2018 geen error en word vid niet warmer dan 50 tot 55 graden
 
zou kunnen dat f1 2017 een beta driver heeft geinstalleerd? heb dit 1 keer eerder gehad toen in nvidia experiance beta driver aan gevinkt stond na weg halen vink was het weg.. tot dat gisteren dus f1 2017 had geinstalleerd.

ik draai tot gisteren met gemak prep3d v4 met meer dan 100 gb aan mods en texture updates.. nog niet geprobeerd maar andere games knalt ie er niet uit.. alleen bij stress test en f1 2017
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan