Mentembentem
Nieuw lid
- Lid geworden
- 1 sep 2020
- Berichten
- 2
- Waarderingsscore
- 0
Beste forumleden,
10 weken geleden heb ik mijn laptop ter reparatie ingeleverd bij Coolblue, beeldscherm was gebarsten. 3 a 4 weken zou het duren.
Veel problemen over en weer gehad en als ik zelf niet had gebeld naar Coolblue was waarschijnlijk mijn laptop vernietigd zonder dat ik het wist.
Vandaag eindelijk bericht gehad: ik krijg 90p euro shoptegoed maar mijn laptop mag ik niet terug ontvangen. Tuurlijk ben ik blij met het shoptegoed, maar waarom mag ik dan mijn oude laptop niet terug hebben? Wat zijn hier de rechten van. Ik heb namelijk betaald voor de reparatiekosten, die moet ik nog terug krijgen. Door een mislukte reparatie ben ik dus mijn laptop kwijt en doen ze dat simpel af met een nieuwe laptop.
Is er iemand die weet hoe dit zit? Of ik mijn laptop echt niet terug mag of dat ze gewoon lui zijn om die terug te sturen.
Alvast bedankt,
Mentembentem
10 weken geleden heb ik mijn laptop ter reparatie ingeleverd bij Coolblue, beeldscherm was gebarsten. 3 a 4 weken zou het duren.
Veel problemen over en weer gehad en als ik zelf niet had gebeld naar Coolblue was waarschijnlijk mijn laptop vernietigd zonder dat ik het wist.
Vandaag eindelijk bericht gehad: ik krijg 90p euro shoptegoed maar mijn laptop mag ik niet terug ontvangen. Tuurlijk ben ik blij met het shoptegoed, maar waarom mag ik dan mijn oude laptop niet terug hebben? Wat zijn hier de rechten van. Ik heb namelijk betaald voor de reparatiekosten, die moet ik nog terug krijgen. Door een mislukte reparatie ben ik dus mijn laptop kwijt en doen ze dat simpel af met een nieuwe laptop.
Is er iemand die weet hoe dit zit? Of ik mijn laptop echt niet terug mag of dat ze gewoon lui zijn om die terug te sturen.
Alvast bedankt,
Mentembentem