• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Rechtsklik Muis Problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dean
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dean

Gast
Als ik een zoekresultaat heb gehad bij bijv. google kan ik geen opties krijgen door met de muis rechtsklik te gebruiken op het bestand. Je krijgt dan meestal de opties zoals ' open in nieuw venster, kopieren, knippen enz....'. Bij mij i.i.g niet.

Op de iconen op het bureaublad krijg ik deze opties wel met rechtsklik muis..

Ik heb geen idee hoe ik dit probleem kan oplossen, ik heb al bij configuratie gekeken van de muis... helaas niet geholpen...
Heeft iemand enig idee....

Is dit spontaan gebeurt, heb deze vraag al eens eerder gezien, en is toen wel opgelost maar hoe? is al weer een tijdje geleden.

Je kan om e.e.a uit te sluiten ook eens een hijack logje maken in het forum hijack logs, het hoe en wat kan je daar lezen.

Het is niet spontaan gebeurt, 't is een nieuwe HP computer... 't zou wel'ns een instelling van windows xp kunnen zijn. Xp stond er al op geinstalled.... Verder ben 'k niet bekend met 't probleem

@Frankw bedoelde je deze soms.

Rechtermuisklik

@Dean probeer bovenstaande link ff te openen en kijk of je met die uitleg het probleem kan oplossen. Als het niet lukt horen we het wel.

ik heb de link met 'rechtermuisklk' geprobeerd, dus o.a internetrestricties, maar het werkt helemaal niet.
Internetrestricties is uitgeschakeld...

Ik heb echt vanalles geprobeerd.. het gaat niet!

Ik heb overal gezocht maar kom ook even niets tegen? wat gebeurt er als je de linker inhoudt en dan op de rechter drukt?

Niet toevallig een virus? of iets anders.

Probleem opgelost :D

Had iemand in gebeld die met z'n werk in de computers zit in de hoop dat hij het zou weten...hoewel de verwachtingen toch laag waren.
Via regedit bij 'uitvoeren'
Dan naar internetstricties en een code omvormen naar 0 i.p.v 1

Weet alleen niet precies welke map ik in moest..... en waarom dit zo was... alleen probleem is wel opgelost..

:lol: in ieder geval is het opgelost,

mooi, dan zetten we dit topic op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan