• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Reclame of geen reclame.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 167621
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil ik de reclame niet lezen, dan kijk ik er gewoon niet naar.
Soms echt onmogelijk.
Want wat hier nog niet genoemd wordt is het verschil tussen statische- en dynamische reclame. Die laatste beweegt dus, en wanneer ik met aandacht probeer een tekst te begrijpen is een bewegende reclame 100% in staat mij die vraag onbeantwoord te laten. Als ik zo'n reclame niet kan blokken . . dan ben ik weg.

Verder is er statische (stilstaande) reclame voor mij irritant wanneer het onderliggend een politieke of indoctrinerende rol speelt, al gaat het ogenschijnlijk over de laatste smartphone.
 
Mee eens, het zal er daarom wel aan liggen denk ik dat wat reclame betreft ik iets gemakkelijker ben ingesteld dan misschien de meeste andere users.
 
Ik zelf vind dat NCF zonder een AD Blocker zelf vrij irritant vind om op rond te neuzen met al die Ad's het schreeuwt je gewoon tegemoet, daar word ik niet blij van.
Gr.
Pred..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan