henryschippers2023
Gevestigd lid
- Lid geworden
- 9 aug 2023
- Waarderingsscore
- 38
Ik zie regelmatig bovenin de webpagina van ncf een google advertentie, is dit met opzet gedaan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@dekort weer een mooie puzzel voor jou?Aparaat iphone 13 in safari browser
We hebben er destijds veel werk van gemaakt om te zorgen dat dit dus niet meer gebeurt, daarom verbaasd het me dat het nu wel weer voorkomt. Destijds heeft @dekort daar ook een mooi puzzel gelegd.Gebruik een goede adblocker, dat scheelt deze ellende.
Ublock orign Is erg goed
Ik heb het ook al eens aangekaart. Toen vielen de advertenties over de topics heen, geen idee hoe het nu is.
Het was mij ook opgevallen dat het probleem weer terug is. Misschien vanwege de laatste Xenforo update?We hebben er destijds veel werk van gemaakt om te zorgen dat dit dus niet meer gebeurt
Welk woord je ook gebruikt, dat raakt mijn koude kleren niet.gifschijterige
Misschien is affiliate marketing een mooi alternatief of aanvulling? Met voldoende bezoekers kan dit forum daar erg interessant voor zijn. En affiliate links blijven ook zichtbaar voor bezoekers met een adblocker.Wel onderschrijf ik jouw mening dat de reclames zorgvuldig binnen het forum moeten worden geïntegreerd en daar werk ik aan.
Breng 'm niet op ideeën.En affiliate links blijven ook zichtbaar voor bezoekers met een adblocker.
Die suggestie wordt al gewekt als dat inderdaad als enige bedrijfsactiviteit bij de KvK vermeld staat.Maar om te suggestie te wekken dat alles draait om geld
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.