• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost reclame

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 167621
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 167621

Gast
Het is me intussen wel duidelijk geworden dat de inkomsten van de reclame in dit forum niet gemist kunnen worden. En er zit dus niets anders op om er mee te dealen. Het zij zo.
Maar ik vind het toch wel erg storend als ik een probleem lees, ik midden in de behandeling van dat probleem opeens een aanbieding lees van een bandenproject. En ook niet zo'n klein bericht ook nog!
Reclames, oké, maar kunnen die dan niet alleen aan de zijkant geplaatst worden en niet midden op mijn scherm? Of ze nu gecentreerd staan, of langs de zijlijn, dat scheelt wel veel ergernis. Bovendien zal ik wel niet de enige zijn die denkt: daar moet ik niets kopen, want die reclame-kosten, zitten weer in de prijs.
Als het echt niet anders kan, oké, dan kijk ik hier maar niet meer. En dan mis ik Emi en Lange Pier vast wel!
 
Kate,
Maak jij geen gebruik van een advertentieblocker?
Google eens naar uBlock Origin en installeer deze extentie voor de browser die je gebruikt.
Door deze extentie worden bij mij in Firefox 9 advertenties van NCF geblokkeerd.
 
Hoi Dotchiejack,
Ja, ik heb als extensie in mijn Google Adblock Plus. En nu herinner ik me dat ik afgelopen week een site wilde bekijken, waarbij me gevraagd werd om tijdelijk AdBlock uit te zetten. En ik was vergeten die weer in te schakelen! Ik was wel moe gisteravond, en dat geef ik maar de schuld. Maar nu is Adje weer ingeschakeld. Dank je wel. Ik had op een ander forum(!) nog een conversatie aan je gezonden of het allemaal al wat beter ging na Sam, maar die heb je vast niet gelezen.

en......nu is Adje weer actief, maar ik zie nog steeds reclames! Brrrrr.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen idee hoe jouw adblocker werkt maar ublock origin kun je per pagina uitschakelen. Hierdoor kan je er voor kiezen om alleen advertenties te krijgen op websites die dat verplichten.
 
als de adblocker eerder uit stond en men zet deze vervolgens aan dan dient men ook de openstaande browser te herstarten eerder zal deze adblocker niet in werking treden ..
 
Dank je emi. Is intussen wel gebeurd.
 
@Kate
Heel herkenbaar, ik zelf heb alleen door deze site een Ad blokker gaan installeren, ik had uiteraard met andere site's ook last van Ad's, maar hier zijn ze wel heel erg aanwezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan