• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Reserveringssite (HiSpeed)

Status
Niet open voor verdere reacties.

oostenrijk

Nieuw lid
Lid geworden
21 nov 2007
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hallo,

Misschien heb ik en rare vraag.Als ik op mijn laptop(Acer Aspire 7520)naar de Ns/HiSpeed site ga en b.v Amsterdam-Oberhausen aanklik dan gaat hij treinen zoeken.Alleen krijg ik dan een blanco pagina en hij zegt gereed maar er gebeurd niks.Als ik dit op de vaste pc doe(XP)lukt het wel en kan ik een reservering maken.Is dit een instelling in Vista???
Net wilde ik dit berichtje controleren en versturen maar dan krijg ik op de latop ook de melding klaar en vervolgens een blanco pagina.Dus het bericht komt bij jullie niet door,

Wie o Wie kan mij helpen.Alvast heel vriendelijk bedankt.

oostenrijk
 
Re: Reserveringssite(HiSpeed)

Over welke browser gaat het?
 
Re: Reserveringssite(HiSpeed)

Het tweede probleem, die van het nationaal computer forum, komt door dit forum zelf. Hier hebben meerdere gebruikers last van. Er is zelfs een speciaal topic
 
Re: Reserveringssite(HiSpeed)

Bedankt Samuel,

Maar ik blijf nog wel met het andere probleem zitten want opde HiSpeed site word je auromatisch doorgelinkt.

Groeten,
oostenrijk
 
Re: Reserveringssite(HiSpeed)

Heel vreemd bij mij doet hij het gewoon.

Heb zo ook even geen idee wat je kan doen...
 
Re: Reserveringssite(HiSpeed)

ik weet niet of het help maar bij de blanco pagina druk dan eens op f5 bij mij hielp het een keer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan