• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Review Windscribe VPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Hier een zeer uitgebreide review van Windscribe VPN: Windscribe VPN Review 2018 - Slow Speeds - Not Recommended
Deze reviewer is niet erg enthousiast over Windscribe. Als je de commentaren leest wordt er aardig over en weer gemopperd en zelfs beschuldigd. Helaas kan ik daar zelf geen rode draad uit halen omdat ik onvoldoende kennis heb om de impact van bepaalde commentaren te kunnen inschatten.
Bv. de term "fingerprinting" was nieuw voor mij: Zo verberg je je voor browser-fingerprinting. Levert dat potentiële problemen op?
Bv. wel of geen logs: ze beweren geen logs bij te houden maar houden wel iets aan logs bij. Is dat nu erg of niet?
Bv. Dat Canada onderdeel uitmaakt van het "Five eyes" samenwerkingsverband: 5 Eyes, 9 Eyes, 14 Eyes - Explained | Restore Privacy moeten we dat erg vinden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan