• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Rooten S7

Status
Niet open voor verdere reacties.

rowanb8

Gevestigd lid
Lid geworden
9 sep 2010
Berichten
382
Waarderingsscore
1
Hallo mensen.

Ik heb een werkeloze telefoon die ik alleen gebruik voor internet en spelletjes en nou wil ik de overbodige meuk van de telefoon verwijderen en de GPS kunnen omleiden (spoofen in PoGo) alleen kan dat niet ivm partnership van Samsung met die bedrijven, nou kreeg ik het advies van rooten ( https://drfone.wondershare.com/nl/android-root.html ) maar weet niet of er een makkelijkere methode is en of hebben jullie ergens ervaring mee omtrent rooten?

Mvg Rowan
 
Ik heb er wel wat ervaring mee, maar niet extreem veel. Wel weet ik dat je eens even moet rondneuzen bij XDA developers. https://www.xda-developers.com/

Alles wat betreft rooten wordt overigens in het Engels geschreven.
 
maar weet niet of er een makkelijkere methode is en of hebben jullie ergens ervaring mee omtrent rooten?

Hallo,
Ik heb het zelf al eens overwogen, maar omdat er toch een risico aan hangt heb ik het niet gedaan.
Want je moet het wel goed doen anders, kun je de telefoon weg doen.
Je zou eens op Youtube kunnen kijken, daar staan een hoop video`s over rooten, mogelijk ook over jou telefoon.
 
Ik zou dezelfde vraag op www.androidworld.nl stellen.
Daar zijn mensen die niks anders doen en kunnen je daarbij stap voor stap helpen.
 
Ik heb ooit een asus tablet geroot en er een mod op gezet, dat ging 1 keer goed en bij een update ging t ding van android 6 terug naar android 4.1 en wilde verder niets meer
zonde van de tablet geweest.
Zou er erg goed over nadenken .
Er zijn mensen die het tegen betaling doen.
 
Ik zou dezelfde vraag op www.androidworld.nl stellen.
Daar zijn mensen die niks anders doen en kunnen je daarbij stap voor stap helpen.

Als je jouw toestel wil rooten moet je zoeken naar info van de fabrikant zelf en niet bij Androïd . Bij de ene fabrikant moet je jouw toestel zo rooten, bij een andere fabrikant zal dat helemaal anders zijn en heeft niets met het Androïd OS te zien .
 
In dit topic is bijna 4 maanden geen bericht geplaatst, dus heeft het geen zin om hier weer te reageren. Ik ga daarom dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan