• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Router flashen

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Hallo,ik heb een Linksys WRT3200ACM en ik wil hem flashen met dd-wrt maar lukt niet.
Ik las dat je hem bekabeld moet flashen en niet via wifi?
Moet ik hem dan rechtstreeks op mijn modem aansluiten,want die filmpje's op YT zijn niet echt duidelijk.
De file om te flashen heb ik van de dd-wrt site gehaald.
Maar er staat supported by,en dan 5 builds en ik vindt er niks van terug op de router of doos.
Dan moet ik er nog een vpn app op installeren.alvast bedankt
 
Ik heb zelf geen ervaring met flashen, dus ik kan jou daarmee niet helpen, wel vond ik dit topic er over en vind vooral bericht 4 interessant voor jou.

Dit is niet wat jij zoekt toch?
Want hier heb je wel een duidelijke uitleg over het flashen, maar dan met openwrt.
 
Wat ik weet: voor zoiets moet je je computer (PC of laptop) met een kabel als enige aansluiten op alleen de router in kwestie. Dan vanuit Windows in je browser inloggen op die router, en in de interface van de router heb je ergens een mogelijkheid om de firmware te updaten, en kan je naar het bestand op je PC/laptop browsen om de update te starten.
Maar je moet wel zeker weten dat het kan met jouw router en dat flash bestand, anders kan je router 'gebrickt' raken, ofwel voor altijd zo bruikbaar als een steen worden.