• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ruil je iPod Nano om!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remmy

Tick Tock, Cheater
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
9.291
Waarderingsscore
0
Apple heeft een inruilactie gestart voor bezitters van een iPod Nano van de eerste generatie. Alle iPod-eigenaren (met een iPod Nano die tussen september 2005 en december 2006 gekocht is) die ook een Apple-account bezitten ontvangen van Apple een email. Hierin roept Apple de eigenaar op om zijn/haar iPod op te sturen en de eigenaar krijgt dan binnen 6 weken een nieuw exemplaar thuisgestuurd. Deze actie is door Apple gestart omdat er door een productiefout een mogelijke oververhitting van de accu veroorzaakt kan worden.

Voor meer informatie, zie bron: http://www.nu.nl/gadgets/2666343/apple-ruilt-eerste-generatie-ipod-nanos-in-.html

Op Apple's website staat ook een uitgebreide beschrijving:
http://www.apple.com/nl/support/ipodnano_replacement/
 
waar moet je je ipod dan heen sturen, en welke gegevens (bonnetje etc..) hebben ze nodig?

Groet, Tara
 
hmmm.... ik heb de ipod nano 2e generatie. 3 jaar geleden gekocht.
 
Dan kom je niet in aanmerking met deze omruilactie.
 
Vandaag de nieuwe iPod 6th generation ontvangen. Ik was er erg blij mee. Totdat ik ontdekte dat de oortelefoon van mijn oude iPod (eerste generatie) niet past op de nieuwe Nano. Da's dus jammer. Apple is onbereikbaar, supportprogramma's ondersteunen mijn iPod niet, kennelijk is de beloofde 'garantie' al binnen een dag verstreken.
Beetje goedkoop om de mensen een iPod te sturen die ze vervolgens niet kunnen gebruiken met het (overigens prima) prima oortelefoon nekbandje van de eerste generatie. Wat een teleurstelling. Moet ik toch naar de winkel om voor minimaal 40 Euro een nieuwe te kopen. Bah, waar een 'groot' bedrijf klein in kan zijn....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan