• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Russische melding voor drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gewaardeerd
Lid geworden
19 okt 2008
Berichten
1.538
Waarderingsscore
1
De laatste tijd krijg ik een Russische melding op mijn android apparaten. Melding is voor drive.
Ik heb het wachtwoord van mijn Google account al gewijzigd.
Maar wat is dit en wat kan ik eraan doen.

(Bijlage verwijderd door moderator, omdat jou email adres zichtbaar is.)
 
Die meldingen komen van Google nieuws, mogelijk is daar iets niet in orde.
Download eens Panda Dome en Malwarebytes uit de Playstore en laat die eens scannen.
 
Virusscanner en malware scanner hebben niets gevonden. Meldingen Google nieuws nog even bekijken. Intussen is Chrome gecrasd. Ik werk nu met Duck Duck.
 
Kijk eens of er in de Playstore updates zijn, want vaak worden problemen door app updates veroorzaakt en snel weer opgelost.
Open Playstore, klik op de begin letter van jou account naam en dan op apps en apparaat beheren
 
Ik heb alles gedaan. Voorals nog geen Russische meldingen meer gehad.
Misschien is het opgelost.
Bedankt voor de hulp.
 
Kijk het de komende dagen maar aan.
Maar het lijkt voor nu opgelost :)
Voor nu op opgelost gezet, bij problemen kan ik het weer aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan