• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

S7

Status
Niet open voor verdere reacties.

rowanb8

Gevestigd lid
Lid geworden
9 sep 2010
Berichten
382
Waarderingsscore
1
Hallo mensen.

Ik heb een vraag, ik weet dat fabrikanten hun telefoon na een tijdje "kapot"updaten en nou heb ik met mn S7 dat die erg langzaam word en vaak FB of andere apps niet meer op kan starten, als ik m'n telefoon nou leeg haal van persoonlijke bestanden en dan de telefoon via de computer formateer zal dat kunnen helpen dat die dan de onnodige/onzinnige updates weer kwijt ben? of kan ik m dan beter gaan rooten?

Mvg Rowan
 
Persoonlijke bestanden veilig stellen oké en dan imho een simpele 'harde' reset uitvoeren.
 
als ik m'n telefoon nou leeg haal van persoonlijke bestanden en dan de telefoon via de computer formateer zal dat kunnen helpen dat die dan de onnodige/onzinnige updates weer kwijt ben? of kan ik m dan beter gaan rooten?

Het beste kun je apps die je niet gebruikt uitschakelen, die worden dan terug gezet naar de eerste versie en niet meer geüpdatet. Hier vindt je nog meer tips om hem weer sneller te maken.
7 tips om je trage Android-smartphone sneller te maken | Apps & Software | Computer!Totaal
 
Als je alle bloatware van Samsung kwijt wilt is Rooten een goed idee. Wil je dat niet dan is een reset een goed idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan