• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

samenstellen PC 1500 - 2200

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cheif116

Nieuw lid
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo mede forumers

Ik ben op zoek na een nieuwen PC. Voor gamen , video's bewerken , Adobe , sollitworks

- games , company of heroes , total war serie ,homeworld , lock on , Bf series, CV 5

Mijn budget voor deze PC is 1500 tot 2200.Het mag niet meer zijn dan dat. Ik heb hier maar 1 eis aan zitten. Slechte ervaring met AMD dus geliefd niet gebruiken. Water koeling is een pre me werk ruimte is niet koel. Scherm en toetsenbord heb ik al.

Een kleine vraag. Is het de moeite om een gtx980 te kopen. Aangezien ik komde 3 jaar geen behoefte heb aan een nieuwen.

Voor case heb ik deze op het oog. Suggesties mag altijd

Corsair Obsidian 750D

Al vast bedankt voor het mee denken.
 
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...642826]=1&product[508196]=1&product[707629]=1

Wat dacht je hier van. Mooie snelle Quad-Core met hyperthreading en 16gb RAM voor het bewerken van video's en een gtx 980 voor games. De asus kaart staat er om bekend koel en stil te lopen maar als je graag overclocked is de msi gaming uitvoering misschien interessanter.

Systeem is 100% sli ready met een goed moederboard en een voeding die 2 980's zeker aan kan mocht je dat ooit willen. De voeding heeft ook een 0rpm mode wat inhoudt dat hij bij laag gebruik de ventilator niet eens aan zet, lekker stil ;)

Ik ben niet voor een AIO waterkoeler gegaan. De noctua lucht koeler die io gekozen heb verslaat namelijk bijna alle AIO's op de markt. Bovendien is hij stiller(tenzij je dezelfde fans op de AIO zet natuurlijk maar dan word die nog een paar tientjes duurdere). Daarbij komt dat luchtkoelers een lagere levensduur hebben dan AIO's en hij is goedkoper :D. Je kunt zelf nog een stevige overclock op je cpu zetten met deze monster van een koeler.

En dat alles ruim binnen budget. Ben bij jou keuze van behuizing gebleven want dat is een top behuizing en een die je zeker moet nemen als je hem mooi vind!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan