• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vraag Samsung A24 niet uitschakelen

Vraag

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Waarderingsscore
3
Ik kan sinds een paar weken (na update) mijn telefoon niet meer uitschakelen of opnieuw opstarten omdat de knop waarmee ik dat deed, nu telkens Bixby activeert.

Hoe kan ik dit ongedaan gedaan maken zodat ik de knop op de zijkant (onder het volume) weer als vanouds kan gebruiken?

Om je telefoon uit te schakelen kun je in je instellingen menu, zoeken op uitschakelen..
Dan krijg ik op de A52 Zijknop te zien, en hier kun je onder Houd ingedrukt Bixby activeren of menu uitschakelen selecteren.
Selecteer dus de onderste, en het zou weer normaal moeten zijn.

Hieronder lees je de proceduren van een andere websie:

Je kunt als je bixby niet gebruikt dit uitschakelen.

Bixby Voice uitzetten​

Wil je alleen Bixby Voice uitzetten? Dan is dit zo gepiept! Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Open Bixby door de zijknop ingedrukt te houden of ga naar de Bixby-app;
  2. Ga nu naar het menu en druk op ‘Instellingen’;
  3. Scroll naar ‘Bixby Voice‘ en zet de schuifknop uit;
  4. Vanaf nu kun je geen spraakopdrachten meer aan Bixby geven.
Wil je de Bixby-knop liever voor iets anders gebruiken? Dan kun je het gedrag van de knop als volgt aanpassen:

1. Ga naar de app ‘Instellingen’;
  2. Druk op ‘Geavanceerde functies’;
  3. Onder ‘Bixby-toets’ kun je nu het gedrag van de knop aanpassen. Zo kun je bijvoorbeeld met een druk op de knop een van je favoriete apps openen.
zie bron: https://www.vodafone.nl/telefoon/samsung/bixby/bixby-uitschakelen

Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan