• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

samsung c480w scan problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Heb vandaag hetzelfde toestel geïnstalleerd en heb hetzelfde probleem!!
 
Dit heb ik nog niet nagezien, maar printer op de laptop geïnstalleerd, en dan op vaste pc gekozen voor draadloze printer om te scannen en dit werkt eveneens, maar ga zeker uw raad opvolgen en laatste driver installeren.
Maar wat moet ik installeren, er staan 12 downloads op, alle 12?
 
Laatst bewerkt:
Heb je de printer wel volgens de handleiding ingesteld?
Soms moet dat tijdens het installeren soms zonder of juist met de printer aangesloten.
 
Jawel lees altijd eerst de installatiemethode voor ik begin, er zit een install cd bij met een setup, versie "C48x Ver.1.20"
Deze heb ik dus geïnstalleerd.
Jammer dat je vanuit de geïnstalleerde software niet kan updaten, of dat er 1 install bestand kunt downloaden, had al naar Samsung gebeld, maar deze verwezen me door naar HP, is overgenomen door hen.
 
Jammer dat hun geen driver update tool hebben.
Bij sommige printers heb je dat wel en die zoekt dan gelijk de laatste drivers.
Jou versie staat niet tussen de Windows 10 drivers, dus dat zou het probleem kunnen zijn.
 
Klopt daar had ik al een link van geplaatst in bericht 8.
Hij had versie 1.20 vanaf een cd geïnstalleerd en voor Windows 10 heb je nieuwere drivers nodig.
 
sorry had niet gezien dat je er al een link neergezet had ..ik las eerder wel dat je zei dat zijn versie er niet tussen staat ..dit mag geen probleem zijn aangezien het om dezelfde uitvoering gaat ..
*denk echter wel dat de link waar ik naar verwees dichter in de buurt komt met zijn versie van printer aangezien de door u geplaatste link naar de SL-C480W verwijst .
 
Ik dacht dat het wel zou de goede drivers zou zijn -> Xpress Sl-c480w
Maar ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben :)
 
Heb al de laatste driver en de laatste versie Easy print manager geïnstalleerd maar werkt nog niet, maar kan draadloos scannen, dus werkt, misschien eerst alles verwijderen en opnieuw installeren dat dat de oplossing is.
 
Ja dat zou je kunnen proberen.
Anders maar draadloos blijven gebruiken.
Zou kunnen dat hij niet goed met de nieuwste Windows over weg kan.
 
@fredjeh,

Ik heb jou even een eigen topic gegeven.
 
Windows 10 heeft zijn eigen scan software, even bij de store kijken voor scanner, werkt bij mij met de
samsung c480w
 
Beste Gerard,

Het heeft weinig zin om te reageren op een topic van juni 2018.
Ik zal daarom deze topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan