• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies samsung c480w scant niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorbouwer

Bekend gezicht
Lid geworden
22 dec 2013
Berichten
118
Waarderingsscore
0
Ik hen de Asus sabertooth z97 pro moederbord windows 10 16gb ram.
Mijn printer de Samsung Xpress c480 w is via usb aangesloten werkte voorheen prima maar na een windows update, de gehele windows geupdate krijg ik als ik wil scannen de melding: I\O fout met de communicatie met het apparaat, schakel het apparaat uit en...……., printen gaat prima dit allemaal via het programma easy print manager, nou zit er in het rijtje programma,s van samsung ook samsung printer expirience en daar werkt de scanner wel...
Iemand enig idee
thx
 
Heb je het stuurprogramma van jou printer al eens verwijderd en erop nieuw opgezet?
Ik neem aan dat jij het over de lente upgrade hebt?
 
Heb ik al tig keer gedaan,.. het probleem is gedeeltelijk opgelost, ik heb is gekeken naar het verschil is easy print manager, waar het scannen niet werkte deze stond op usb 0001 en samsung printer experience waar de scanner wel werkte deze stond op 198.345.345 234 dus via netwerk,,. ik heb via het config scherm de usb printer verwijderd en de netwerkprinter als hoofd printer aangemerkt, de printer reageert wel wat trager ,.. maar het werkt in ieder geval weer, dus het probleem zit echt in de usb poort, weer wat uit te vogelen, of heeft er iemand nog een oplossing
 
Als het probleem in de usb poort zit, dan zou je daarvan alle stuurprogramma`s kunnen verwijderen en de computer herstarten. Heb je al een andere poort geprobeerd?
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Randapparatuur en Gadgets.

Is draadloos scannen met dit apparaat niet mogelijk? Dan zou je kunnen kijken of dat wel werkt.
 
Mijn printer de Samsung Xpress c480 w is via usb aangesloten werkte voorheen prima maar na een windows

Dat is geen printer , maar een multifuncioneel apparaat . Gaat het om windows 10 ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan