• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Samsung Galaxy Fold

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Watch Samsung unveil the Galaxy Fold


Deze nieuwe smartphone technologie zal rond de 2000 Euro geprijsd zijn.

De buitenste display van de Galaxy Fold meet 4,6 inch. Wanneer het apparaat geopend is, is het 7,3 inch.
De Galaxy Fold heeft twee accu's die met elkaar communiceren. Er is 512 GB geheugen aan boord, ondersteund door 12 GB RAM.
Samsung heeft nog niets gezegd over de processor, maar heeft het over een krachtige AP chipset van de laatste generatie.
In totaal worden zes camera's gebruikt - drie aan de achterzijde, twee aan de binnenkant en één aan de voorzijde.


Samsung Galaxy Fold Hands on First Look
 
Ze zijn nog niet heel gemakkelijk mee te nemen (erg dik). Maar dat dit soort mooie producten er gaan komen is wel zeker.
 
Het idee is natuurlijk wel leuk, je krijgt een kleine tablet met uitklappen van je telefoon maar sowieso alleen de prijs is al om jezelf 3 dubbel te verslikken. Dat ga je toch niet betalen voor een telefoon man pffffff
 
De prijzen zijn inderdaad nog hoog. Maar wanneer er meer op de markt komen gaat de prijs vanzelf zakken.
 
Die gaan zeker zakken daar ben ik zeker van maar hoever? Ik vrees een beetje dat die toestellen minstend 1000 euro blijven kosten wat nog steeds veel te veel geld is voor een telefoon naar mijn mening.
 
Nu zie je de prijs van bijvoorbeeld de Samsung galaxy S9 ook al weer zakken.
 
Op het moment dat er een nieuw model aan komt dan kelderen de prijzen inderdaad. Zag bij Tweakers dat je al een S9 voor €439,- kunt kopen. Dat is een mooie prijs voor een high end smartphone!
 
Klopt Abraham54,

Zo'n zelfde tendens zal je gaan zien met die vouwbare smartphones. Misschien niet direct de eerste twee jaar maar toch zeker de daaropvolgende jaren.
 
Er schijnen al problemen te verwachten met de opvouwbare smartphones bij koude temperaturen. Scherm barst dan makkelijker op de vouwnaad. Bij samsung speelt dit minder.
 
Toch geloof ik er wel in. De ontwikkelingen gaan dusdanig snel dat ook dit een succes gaat worden. Ik denk echt dat mobiel straks een van de belangrijkste dingen wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan