• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies samsung S4 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefken

gepensioneerd ingenieur
Lid geworden
26 jul 2006
Berichten
513
Waarderingsscore
2
9Hi,

Mijn samsung s4 is ineens bevroren en toen terug opgestart.
Maar ik krijg een grijze batterij te zien en daar blijft ie hangen.
Wanneer ikde startknop ingedrukt hou krijg ik het opstartscherm van Samsung
GALAXY S4
GT-I9505 maar dat blijft staan en de opstart gaat niet door.

Ik heb de batterij vervangen maar het help niet
Iemand een oplossing?
 
Hallo,

Ik denk dat een hard reset een goede optie is, alleen ben je wel alles kwijt wat er op de telefoon staat.

Heb jij al een soft reset gedaan zoals hier onder beschreven?

Galaxy S4 Soft Reset

Soft resetting is similar to restarting the phone but includes the extra step of cutting power to the device during the process. To perform a soft reset on a Galaxy S4, press and hold the power key for a few seconds, choose "Power Off" from the Phone Options menu and select "OK." Next, slide the back panel off the phone, remove the battery for 30 seconds, reconnect the battery, close the back panel and hold the power key until the device turns on. You may be able to resolve some device issues if you skip the battery removal step.
 
Zachte of harde reset gaat niet.
Als ik de start knop, de home en geluidsknoppen gelijktijdig indruk krijg ik het aanvangsscherm met een bovenste regel in onleesbare kleine lettertjes maar dat stopt dan en alles is als voorheen. Er is gewoon geen leven in te krijgen.,
 
De telefoon is niet toevallig nat geworden door bijvoorbeeld zweet? Zeker met dat warme weer goed mogelijk.
 
Neen lag gewoon op tafel zoals gewoonlijk en plots deed het euvel zich voor
 
Soft reset heeft zeker ook niets geholpen?
Als een hard reset al niet lukt, dan ben ik bang dat er weinig aan te doen is. Want opsturen voor reparatie is heel duur.
 
Soft Reset blijft ook hangen, heb nieuwe gekocht een Nokia 7+ ook een prachtig toestel s4 was 5 jaar tijd voor vervanging. Had graag nog wat afgehaald. Kon laatste tijd geen backups meer maken en ben ook oude backups kwijt gespeeld. Spijtig maar het leven gaat verder....
 
Dat eraf halen moet nog wel lukken denk ik. Hang die S4 eens aan de computer en kijk wat er gebeurt.
 
als ik hem aan de computer hang ziet hij hem niet omdat de Samsung S4 niet meer opstart.
Ik heb wel nog een backup gevonden op mijn pc met de volgende file
SMemo (2018_05_01 16_12_12 UTC).ssn

Daarin staan memo's die ik graag wil recupereren.
Hoe kan ik dat bestand ongecodeerd lezen ?
Ik kan de backup niet terug plaatsen
 
Helaas kan je dit soort backups niet even inzien.
 
Misschien kan ik uw dat bestand eens doormailen maar hoe?
Kan ik hier ergens een link vinden om het u te mailen
 
hoe stuur ik een pb?
 
hoe stuur ik een pb?

Kies rechtsboven voor Postvak in-start nieuwe conversatie en kies de persoon die jij een bericht wil sturen.
 
Of gewoon naar het profiel van het betreffende lid gaan - daar is een knop Start een Conversatie.
XenForo kent geen PB's maar wel conversaties.
 
Jefken zijn PB is ontvangen.
 
IK ga mijn best doen. Ga jefken gewoon openbaar mijn vragen stellen zo kan iedereen die dat leuk vind meelezen.


@jefken gaat het hier om Samsung note files of zitten er ook andere bestanden tussen?
 
moderator,

neen ik heb alleen de memo's nodig, ik hoop dat je de verschillende memo's apart kunt halen uit dit ssn bestand en ik hoop dat de s memo's hierin zitten. ik heb in mijn backup ook andere files zoals te zien in mijn link hieronder

https://jozef1947.stackstorage.com/s/j1ibkUoFwY0hbnw
 
.ssn Zou ook alleen maar Note files kunnen bevatten zo valt te lezen. Ik hoop er overigens maandag aan toe te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan