• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Samsung Telefoon maak geen verbinding met telefoon

hobbygirl

Bekend gezicht
Lid geworden
20 mei 2016
Waarderingsscore
9
Heb vanmorgen heel wat topics gelezen hier

maar niet mijn fout gevonden
krijg mijn mobiel niet meer verbonden met de computer
om de bestanden van de telefoon na de computer te verplaatsen
ook mijn oude toestel krijg ik ook geen verbinden met de pc ik heb via
kabel en bluetooth geprobeerd, maar doe blijkbaar toch wat fout
🧐
Samsung Note 10
Samsung S21

Laatst bewerkt:
Kijk eens of je hier iets mee kunt.

Wat te doen als de telefoon niet door de pc kan worden gedetecteerd:

• Zorg ervoor dat de telefoon is ontgrendeld en dat "Bestandsoverdracht" is geselecteerd in de opties "USB-voorkeuren".
  • Zorg ervoor dat u de Samsung-meegeleverde USB-kabel gebruikt en sluit de USB-kabel op de juiste manier aan op de telefoon en de pc.
  • Probeer de USB-kabel aan te sluiten op andere USB-poorten op de pc. Gebruik geen USB-hub of USB-verlengkabel om de telefoon op een pc aan te sluiten.
  • Probeer andere USB-kabels te gebruiken om te controleren of de originele USB-kabel goed werkt.
  • Controleer de USB-instellingen op de pc en zorg ervoor dat de pc automatisch nieuwe hardware detecteert.
  • Start de pc opnieuw op
  • Start de telefoon opnieuw op
  • Sluit de telefoon aan op een andere pc om te controleren of de USB-poort op de telefoon correct werkt.
  • Sluit een andere telefoon aan op de pc om te controleren of de USB-poort op de pc correct werkt.

Kijk eens of je hier iets mee kunt.

Wat te doen als de telefoon niet door de pc kan worden gedetecteerd:

• Zorg ervoor dat de telefoon is ontgrendeld en dat "Bestandsoverdracht" is geselecteerd in de opties "USB-voorkeuren".
  • Zorg ervoor dat u de Samsung-meegeleverde USB-kabel gebruikt en sluit de USB-kabel op de juiste manier aan op de telefoon en de pc.
  • Probeer de USB-kabel aan te sluiten op andere USB-poorten op de pc. Gebruik geen USB-hub of USB-verlengkabel om de telefoon op een pc aan te sluiten.
  • Probeer andere USB-kabels te gebruiken om te controleren of de originele USB-kabel goed werkt.
  • Controleer de USB-instellingen op de pc en zorg ervoor dat de pc automatisch nieuwe hardware detecteert.
  • Start de pc opnieuw op
  • Start de telefoon opnieuw op
  • Sluit de telefoon aan op een andere pc om te controleren of de USB-poort op de telefoon correct werkt.
  • Sluit een andere telefoon aan op de pc om te controleren of de USB-poort op de pc correct werkt.
Dank je wel voor de tips, mijn telefoon was niet goed ingesteld

Fijn dat je heb kunnen vinden waar het probleem lag.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan