• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Scannen doet het NIET!

Status
Niet open voor verdere reacties.

De drummer

Nieuw lid
Lid geworden
25 jan 2019
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Hallo, ik ben hier nieuw en ben wanhopig!

Ik heb een probleem: ik moet laatst iets scannen maar hij geeft een foutcode aan: 2,140,21 kan iemand mij helpen?
 
Hallo,

Kun je eens vertellen om welke merk en type printer het gaat?
Als gekeken of er nieuwe drivers zijn?
 
Als ik zoek op die foutcode gaat het om een Canon printer.
Dus als je nog even het goede type wilt geven.
 
Hallo, ik ben hier nieuw en ben wanhopig!

Ik heb een probleem: ik moet laatst iets scannen maar hij geeft een foutcode aan: 2,140,21 kan iemand mij helpen?



Canon pixma MG 2950
 
Ik denk maar even mee en denk dat het idem probleem is zoals hier .
Zijn de problemen ontstaan na een update van Windows 10 ?
 
Ik denk maar even mee en denk dat het idem probleem is zoals hier .
Zijn de problemen ontstaan na een update van Windows 10 ?


Geen idee heb al eerder dit probleem gehad wanneer was die update dan?
 
Ik gebruik geen windows 10 , maar heb al veel gelezen dat er na een update van Windows 10 problemen zijn met verschillende hardware .
 
Je zou eens kunnen kijken of een makkelijke reset zoals in bericht 8 staat werkt.
Anders zou je het stuurprogramma kunnen verwijderen en er opnieuw op kunnen zetten zoals beschreven in bericht 5. Het stuurprogramma vind je hier.
PIXMA MG2950 - Ondersteuning - Stuurprogramma's, software en handleidingen downloaden - Canon Nederland

Ik heb alles weer opnieuw geinstalleerd maar hij geeft nog steeds dezelfde foutcode,: 2,140,21 aan ik heb het op internet gezocht het probleem zou misschien bij Windows defender liggen!
 
Klinkt mij een beetje vreemd in de oren.
Maar dat kun je heel makkelijk testen door even een andere anti virus te installeren.
Gratis antivirus voor Windows en Android

Heb jij al eens geprobeerd of het resetten van de printer niet de oplossing is?
 
Ik heb alles weer opnieuw geinstalleerd maar hij geeft nog steeds dezelfde foutcode,: 2,140,21 aan ik heb het op internet gezocht het probleem zou misschien bij Windows defender liggen!

Lees dit topic waar ik aanbeveel om bij de installatie de beveiligingssoftware tijdelijk uit te schakelen , en dat staat ook te lezen in de handleiding van het apparaat !

Opgelost - Printer scant niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan