• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Scannen lukt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RazendeRoeland

Bekend gezicht
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
173
Waarderingsscore
1
Op m'n desktop PC heb ik een Canon MG 4250 printer aangesloten. Daar kan ik tevens mee scannen. In het verleden heb ik dit een aantal maal gedaan , maar het is zeker geen dagelijkse kost voor mij. Op dit moment echter werkt de scanner niet meer. Printen gaat prima, maar als ik iets wil scannen krijg ik op het scherm de melding dat er geen scanner is gedetecteerd.

Waar moet ik zoeken en wat moet ik anders instellen om het scannen weer te kunnen gebruiken?
 
Ik neem aan dat alle stekkers er goed in zitten?
Je zou de usb stekkers eens kunnen verwijderen en ze opnieuw kunnen aansluiten, desnoods op een andere usb poort.

Misschien je de het stuurprogramma eens verwijderen en opnieuw installeren.
Hier is trouwens ook gelijk een beveiliging update te vinden.
 
In een hoe ver verleden ? Vorig besturing systeem verleden ? Al lijkt me dat printen dan ook niet zou willen. Maar je weet maar nooit. .... 10 jaar terug, vond ik ondertussen.
 
Ook zou je dit eens kunnen doorlezen als jij de laatste Windows 10 gebruikt, is helaas wel in het Engels. Maar met Google Translate op te lossen.
 
Ik neem aan dat alle stekkers er goed in zitten?
Je zou de usb stekkers eens kunnen verwijderen en ze opnieuw kunnen aansluiten, desnoods op een andere usb poort.

Misschien je de het stuurprogramma eens verwijderen en opnieuw installeren.
Hier is trouwens ook gelijk een beveiliging update te vinden.
Ik heb de drivers gedownload en geinstalleerd. Het scannen werkt weer naar behoren. Daar ben ik blij mee. Wat me dan wel weer verbaasd is dat het scannen zomaar ineens stopt omdat er nieuwe drivers moeten worden geinstalleerd.

In ieder geval bedankt voor het advies en de hulp.
 
Het zou kunnen dat op één of andere manier het stuurprogramma is beschadigd.
Maar fijn dat het weer werkt. Had jij ook gelijk de download voor een beveiliging lek erop gezet?
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan