• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Scanner Canon Pixma TR 8550

Status
Niet open voor verdere reacties.

albertofolklor

Nieuw lid
Lid geworden
29 mrt 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Mijne Heren.

Twee weken geleden heb ik een nieuwe Canon Pixma TR 8550 gekocht en gisteren wilde ik voor het eerst mijn scanner gebruiken. Bij 80 pagina's ging het perfect, maar opeens scande deze scanner halve pagina's. Ik print deze niet uit, maar sla deze op een geheugenkaartje op. Het zijn A4 pagina's met verknipte foto's erop geplakt en ik heb de instelling op automatische doorvoer, maar ook op foto of op document gezet. Echter het blijven halve scans. Ik heb er ook de voorzijde van een A4 boekwerk met fotoprint erop gelegd en dan zie je omdat de deksel op een boekwerk iets hoger staat, dat de scanner lamp op de helft uitgaat. Zojuist heb ik geprobeerd een document te scannen en deze werd volledig gescand.
Dus ik had deze brief bijna klaar en toen vroeg U naar een voorbeeld en opeens ging de scanner weer met volledige scans, dus heb ik nog even gewacht met dit probleem, echter het ging 6 prints goed en toen begon de scanner in de preview met halve weergave en aan het einde zelfs met kwart weergaven. Ook naar het ingeven van Toepassen kreeg ik halve en kwart Scans. Zelfs de laatste scan 0041 is een folder en ook deze geeft het weer in een kwart scan weer. Zie voorbeelden.

Gaarne Uw antwoord.
Met vriendelijke groeten
Albertofolklor
 

Bijlagen

  • SCN_0001.pdf
    2,7 MB · Weergaven: 8
  • SCN_0022.pdf
    1,7 MB · Weergaven: 2
  • SCN_0033.pdf
    441,3 KB · Weergaven: 3
  • SCN_0041.pdf
    667,2 KB · Weergaven: 3
Ik heb de driver net gedownload en geïnstalleerd, Zojuist even geprobeerd of een scan goed was, maar helaas hetzelfde resultaat. Ik heb een A4 folder gescand, zie voorbeeld.
 

Bijlagen

  • SCN_0042.pdf
    1,1 MB · Weergaven: 6
Lijkt mij defect . . .

Hoe is het verbonden ? Wifi of USB ?
 
Ik zal het probleem voorleggen aan Canon, in ieder geval bedankt
 
Geen dank en hopelijk kunnen hun het goed oplossen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan