• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost scanner werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertus45

Junior lid
Lid geworden
20 mei 2023
Waarderingsscore
3
ik heb een Samsung 460FW color laser printer.
maar de scanner werkt niet meer.
ik krijg als ik op scanner druk een melding,zie foto 's
qat kan ik doen heb de scanner driver al op nieuw geinstalleert ,maar dat helpt ook niet.
Printer zelf werkt wel ,want ik kan een test pagina printen.

Naamloos 1.jpgNaamloos 2.jpg
w

Laatst bewerkt:
Wat nog wel eens kan helpen is de software compleet de-installeren (met Revo) en dan opnieuw installeren.

ja oke,maar dan moet ik weer alles opnieuw instellen ,en dat lukt me zelf niet

op deze bijlage staat er links onder downloaden, is de bedoeling dat je dit dan ook doet?
heb je de scanner driver ook gedownload en geinstalleerd

Ga naar Start > Instellingen > Update en beveiliging > Problemen met > printer oplossen > selecteer Probleemoplosser uitvoeren. of probeer de printer op een andere USB-poort aan te sluiten en probeer vervolgens opnieuw te scannen.

Bijlagen

• Screenshot 2024-07-17 at 10-49-06 scanner werkt niet Nationaal Computer Forum.png
    Screenshot 2024-07-17 at 10-49-06 scanner werkt niet Nationaal Computer Forum.png
    117 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik indertijd ook allemaal moeten leren. Als er een dvd meegeleverd is die opstarten en exe openen (als je nog een dvd-station hebt in je computer...) , en anders is er met invoeren van correct typenummer (460C??) op internet de software te vinden, en die downloaden. Als je moed hebt.

ik heb de diagnostic laten draaien en geen fouten gevonden,maar wekte nog niet .
Toen met die tool de software opnieuw geinstalleerd en werkt nu weer.
bedankt allen

Fijn dat het is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan