• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

scanner Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobbygirl

Bekend gezicht
Lid geworden
20 mei 2016
Berichten
165
Waarderingsscore
8
weet iemand of er win Windows niet ook een standaard programma zit voor scannen
zo ja waar kan ik die vinden
want hij zat wel bij Windows 7
 
klik eens op start en scrol eens naar beneden tot aan de S staat daar gene scanner vermeld dien je deze nog op te halen via de store .. haal je deze op via de store neem dan de Windows scanner
 
klik eens op start en scrol eens naar beneden tot aan de S staat daar gene scanner vermeld dien je deze nog op te halen via de store .. haal je deze op via de store neem dan de Windows scanner
oke bedankt sorry voor de domme vraag maar kon hem via zoeken niet vinden
 
Heb jij een goede app gevonden?
 
domme vragen bestaan niet ..domme antwoorden daar een tegen dus wel .
 
Windows 10 heeft scanfuntionaliteit.
Hoe je die vindt kan ik echter niet precies uitleggen. Gaat, meen ik, via de link naar de aangesloten scanner.
Mijn dochter kon hem echter zelf vinden dus;)
 
In het startmenu, onder accessoires zitten een optie "microsoft faxen en scannen". Die kan je als scanprogramma gebruiken.
 
Klopt dat werkt ook. Zelf koos ik voor onderstaande route:
5fc221cfaea31-Scannen1.jpg

Die setting vind je door bv. je printerscanner uit te laten maar wel een printopdracht te geven. Je krijgt dan rechtsonder in de tray een printersymbool (mss moet je die met het pijltje naar boven zichtbaar maken) en met de rechtermuisknop kiezen voor "apparaten en printers openen". Je kunt dan je printer selecteren met het bovenstaande plaatje als resultaat.
Vervolgens kun je met de rechtermuisknop kiezen om een snelkoppeling te maken en deze op je bureaublad te zetten. Dan heb je direct toegang tot het scan scherm.
Er zal wel een eenvoudigere weg zijn maar die vond ik zo snel niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan