• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Scherm trilt en laptop wordt warm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Packardbell1

Discover the ultimate in relaxed romance with the
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
406
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb hier een HP Envy 17 met een volledig metalen behuizing en i7 processor / ati grafische kaart.
Het eerste probleem is dat die veel te warm wordt: cpu bij normaal gebruik +-83°C en grafische kaart +-78°C
Ik heb al nieuwe koelpasta geprobeerd op de cpu en gpu, ventilator schoongemaakt, maar het heeft niet geholpen.

Volgend probleem is dat het scherm spontaan begint te trillen/schudden.
Iets gelijkaardig als dit: View: https://www.youtube.com/watch?v=_td-l_peFZ4

Maar iets minder erg dan in de video, ik kan hem nog wel normaal gebruiken.
Juist bij het afspelen van video's op youtube begint die heel hard te schudden, dan is het erg vervelend om een video te bekijken.

Weet iemand wat ik kan doen?
 
Als je uitvoert wat het filmpje laat zien?
 
Download
536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.png
AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie
RunAsAdmin.jpg
Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan