• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Schijfopruiming lukt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed om te horen dat het is gelukt. Dan ben je weer helemaal van deze tijd en krijg je gewoon beveiliging updates. Het kan ook liggen aan de drivers aangezien die al redelijk oud zijn.
Maar het wil wel eens helpen om een schone installatie te doen en alle Windows 7 resten te verwijderen.
 
Goed om te horen dat het is gelukt. Dan ben je weer helemaal van deze tijd en krijg je gewoon beveiliging updates. Het kan ook liggen aan de drivers aangezien die al redelijk oud zijn.
Maar het wil wel eens helpen om een schone installatie te doen en alle Windows 7 resten te verwijderen.
Nou, dan kan ik dat nog proberen.
 
Hopelijk lost het probleem zich dan op.
We wachten het af.
 
Geen dank!
 
aar is niets aan te doen lijkt me. Dit heeft te maken met beeldschermresoluties en verdere specificaties van de laptop. Willen jullie dit nog even bevestigen of dit klopt.
Nee, kijk in de bios of je meer geheugen aan het grafische deel kan toewijzen, de IGP, Integrated Graphic Port, die dient steeds het beeld op te bouwen en dat stokt als er te weinig geheugen voor is gereserveerd, 4GB is al niet veel maar bij een 32 bit OS ipp het maximum, vermoedelijk heb je nu een 64bit W10?

Drivers werken of werken niet en er worden nu de generieke van Windows gebruikt en alles werkt.
 
Hallo Loes11:11,

Nog even over de schijfopruiming:

Eerst wordt er een hele tijd gezocht. Dan kom je bij een schermpje met wat er verwijderd kan worden. Dat stelt vaak niet veel voor.

Maar links onderaan, meen ik, is dan een “knop” waarop staat: “Systeembestanden opschonen”.

Als je daar op klikt gaat men (Windows dus) opnieuw lange tijd zoeken en na enige tijd komt dan weer zo’n schermpje.

Dan pas staan de Windows update bestanden erbij.

Ik weet niet of ik dit in een eerdere uitleg ook zo heb aangegeven.

Maar wellicht had je dit tweede deel achterwege gelaten. (?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan