• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Schone Installatie windows10 blijft hangen bij logo!!.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Famerdo

Junior lid
Lid geworden
12 aug 2015
Berichten
79
Waarderingsscore
0
Hallo,

Hoop dat ik hier goed zit.
Ik was van plan om een schone installatie(kale)van Windows 10 met een usb stick te doen op een tweede pc die ik alleen voor de muziek wil gebruiken met een nieuwe HD.Maar nu komt het!! Als ik opstart via de bootable installatie stick bijft die hangen bij het logo de vierkantjes en dan gebeurt er helemaal niks meer.
Ik heb alles al geprobeert ben begonnen met een 64 pro versie Windows 10 toen een 32 home versie en ook via de cdrom niks werkt blijft hangen bij het logo.
Op mijn andere pc ging het als een trien??.
Wat kan hier de oorzaak van zijn dat die niet door gaat!!.
William.
 
Heeft er al wel Windows 10 opgezeten?
Zie je wel dat de hd aan het werk is?
 
Ja er heeft Windows 10 opgezeten, van Windows 7 naar Windows 10 dat werkte wel.
 
Ik neem aan dat je het via media creation tool op usb hebt gezet?
Had je bij de andere computer ook de Hd vernieuwd?
 
Ik heb een gekochte versie usb windows 10 en een gemaakt met media creation tool ik heb er een nieuwe hd in 1 tb was 500 gb.
In het bios zie je de schijf wel.
Op de andere pc heb ik de gekochte versie van windows 10 gebruikt ook met een nieuwe hd.
Daar werkte het wel op.
Alleen deze pc is wel iets ouder waar het niet op wil lukken.
Heb de oude hd nog.
William.
 
Dan zou je mijn link eens door kunnen lezen, mogelijk dat je dan jou oude Windows 10 kunt overzetten.
 
Nou ik heb nu Windows 7 pro 64 bit geinstalleert op de nieuwe kale hd ook weer via een bootable usb en dat werkt wel.
Snap er geen zak van waarom Windows 10 niet wil op deze manier!!.
Nou ja Windows 7 is ook goed.
William.
 
Ja kan ik doen ,wacht eerst nog even er mee.
Ik had dus eerst Xp erop staan hier na een upgrade gedaan naan Windows 10.
Ik gebruik de computer voor muziek afspelen had een nieuwe muziek programma Traktor 2 pro maar die wou niet opstarten op Windows 10 'N' versie omdat die deze bestanden miste WMVCore.DDL en MFRReadWrite.dll en deze MFPlat.dll toen heb geprobeert een mediaset te installeren maar dat hielp ook niks.
Nu hoop ik dat alles wel werkt.
William.
 
Volgens moet je ook geen N versie hebben.
Maar voor muziek is Windows 7 ook voldoende.
Dus kun je altijd nog kijken wat je doet.
 
Nou ja kan eerst eerst weer verder dus hoop ik.
William.
 
Succes en mocht er nog problemen zijn dan weet je waar je moet zijn :)
 
Ja bedankt
William.
 
Alles werkt goed zo te zien 200 updates binnen gehaalt en zo,alleen bij het opstarten van de computer heb ik drie piepjes waarschijnelijk het geheugen moet ik daar nog even wat aandacht aageven.
William.
 
Ik zou het de komende dagen in de gaten houden, mocht het zo blijven zou ik wel even verder kijken wat het probleem is.
 
Ik had hetzelfde probleem, bij mij werd het opgelost door de .iso te branden op CD, en vanuit daar te booten.

Laat maar horen.
 
Heb ik ook geprobeert van van cdrom ook nog een gekochte versie wou ook niet blijft hangen bij het logo.
Dat gepiep waf ik mu heb als ik de pc opstart drie korte en een piep doe iets lager klinkt,ik dacht zo mischien is de bat.op het moederbord wel bijna leeg die de gegevens moet vast houden van het bios.
Hij heeft wel deze pc een hele tijd niet aangestaan,kan er altijd een nieuwe in doen!!!.
William.
 
HP gebruikt piep codes en/of caps lock codes om een fout te tonen. Deze Kan je terug op hun website vinden.

Wat je ook kunt doen is de HDD eruit koppelen, in een andere PC steken en De installatie daar uitvoeren. Vervolgens Kan je de hardeschijf terug in uw Compaq steken. Dit zal 9/10 werken. Windows 8 en Windows 10 kunnen daar namelijk perfect mee om.

Laat maar iets horen.
 
Wat is het merk van de computer?
Want elke merk bios kan een ander probleem aangeven. zie voorbeeld.

Asus heeft doorgaans 'n AMI-bios: 1 x lang, 3 x kort: Videogeheugen defect
Als je 'n Award-bios hebt betekent 1 x lang, 3 x kort een probleem met de toetsenbord-controller.
Kijk ook hier eens voor de verschillende merken bios en de piepjes.
https://www.computerhope.com/beep.htm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan