Ik heb van mijn Acer Swift 3 de accu vervangen. Hartstikke leuk maar de helft van de schroefjes wil hij niet meer vastdraaien. Ik heb het dus over de schroefjes aan de buitenkant. Geprobeerd op verschillende plekken. De schroefjes zelf lijkt niks mis mee. Maar voor de zekerheid van MMobiel een schroefjesset gekocht (met M3, M5 en M6. De M3x 6 mm lijkt in de buurt te komen), want kon nergens op internet vinden waar ik dé schroefjes los kon bestellen.
Helaas hierbij hetzelfde euvel. Heb geprobeerd een schroefje los te draaien wat wel vastzat en daar van de Mmobiel een schroefje in te doen. Wil ook niet. Het draait allemaal wel maar niet vast.
Wat nu? Ik vind het tamelijk idioot dat ik mijn laptop niet kan gebruiken vanwege een paar schroeven.
Type laptop: (SF314-58-523B uit 2020, SNID 02700654966)
Helaas hierbij hetzelfde euvel. Heb geprobeerd een schroefje los te draaien wat wel vastzat en daar van de Mmobiel een schroefje in te doen. Wil ook niet. Het draait allemaal wel maar niet vast.
Wat nu? Ik vind het tamelijk idioot dat ik mijn laptop niet kan gebruiken vanwege een paar schroeven.
Type laptop: (SF314-58-523B uit 2020, SNID 02700654966)