• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Screenshot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bloemendaal

Bekend gezicht
Lid geworden
9 jul 2007
Berichten
159
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal.

Als ik in een game een screenshot wil maken en wil opslaan in Paint, dan heeft ie niet een screenshot gemaakt van de game, maar bijvoorbeeld van een MSN-gesprek die aanstaat of van mijn bureaublad.. Heeft iemand een idee hoe ik dit goed krijg? Want een screenshot van de game maakt ie in ieder geval niet..
 
Moet je ff zoeken tussen de program files en dan de game zelf opzoeken en dat staat er vast wel een mapje met screenshots en daar staat die dan gewoon tussen.
 
Jammer genoeg staat er geen mapje screenshots of iets dergelijks. Het is ook een heel simpel spel, namelijk Football Manager 2010. Maar als ik dan met PrtSc een screenshot maak, lukt het echt niet om 'm in Paint te krijgen.
 
Vreemd ik zal het verder ook niet weten..
of je moet even tussen de controls kijken of er miss een andere knop voor is.
 
Hij maakt wel een screenshot (dus de knop doet het) maar hij maakt van een verkeerd scherm een screenshot. Had ik trouwens niet in Vista, maar nu wel in 7.
 
ik weet niet of het er mee te maken heeft maar het is altijd handig om te doen als een speel voor win vista op win 7 wordt gespeeld even de compatibiliteit modus aan te zetten
 
Er is een programma dat automatisch je printscreens opslaat. Het heet hoversnap en werkt ook onder windows 7.

www.hoverdesk.net
 
@ ddd - Heeft elk spel een compatibiliteit modus?

@ just--mike - Ik zal aan het eind van de middag het programmatje proberen :)
 
linkermuisnop op spel of proggamma eigenschappen dan tabje compatibiliteit en dan vinkje zetten bij dit proggama in comptabiliteitsmodus uitvoeren en dan in de keuzelijst het besturingssysteem kiezen waarvoor het spel gemaakt is of waarvan je weet dat het werkt

@just-mike
kan ook met picasa van google slaat die ze op in de map schermafbeeldingen en met picasa kan je ook nog meer handige dingen doen zoal collages maken
 
Picasa is onnodig zwaar voor dat doeleinde.
 
weet ik maar als het nou iamand is die aan fotobewerking dout
 
Ik heb echt allerlei dingen geprobeerd, niets werkt. Het enige waardoor ik wel screenshots kan maken in-game is het spel in een venster spelen. Beetje balen maarja.
 
Kan je het standaard knipprogramma van Win 7 niet gebruiker.
Open en keuze maken voor volledige pag of zelf keuze maken en open vervolgens en dan kan je opslaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan