• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Scx-3200 scant wel maar print niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ernst.A

Nieuw lid
Lid geworden
19 aug 2019
Berichten
15
Waarderingsscore
3
Hallo sinds enkele dagen wordt mijn Samsung printer sxc-3200, niet meer herkend in Windows. Na de driver opnieuw te hebben geïnstalleerd , wordt wel de scanner herkend maar de printer niet.
Kan dus wel een document scannen en opslaan, maar afdrukken gaat niet. Iemand een suggestie? Ik heb ook spooler al aan en uitgezet maar dat helpt ook niet.

Ernst.
 
Dat heb ik niet gedaan, printer was wel via usb aangesloten.
Heb de originele cd naar stik gekopieerd en dan setupinstructies.
Maar inderdaad de printer aangesloten gehad en dan komt de boodschap geen printers gevonden!
 
Gebruik deze driver, koppel eerst de printer af en volg de instructies.
 
Gebruik jij Windows 10?
Zo ja de laatste updates erop staan?
Ook heb je kans dat de drivers op de cd te oud zijn, dus hopelijk werkt het wel weer na de link van Lange Pier.
 
Ziet de printer niet, in apparaat beheer zie ik Samsung SCX-3200 Series staan.
Bij zoeken naar printers, de melding, printer is niet gevonden.
Ook heb ik een andere usb kabel geprobeerd.
In Windows apparaten en printers, staat een afbeelding van de SCX-3200 series scanner.
De afbeelding van de printer staat nergens en dat zou wel moeten.
De scanner werkt wel.
 
Ja gebruik Windows 10 met de laatste updates.
Heb wel een update gehad naar Windows versie 2004 of is het 2010?
Had eerst Windows versie 1904 dacht ik. Daar werkte het wel goed met de printer.
Ik heb nog wel een systeemschijf met een oude versie van Windows.
Zal die morgen aan de pc koppelen en daarvanuit opstarten.
Kijken of de printer dan wel wordt gezien.
Tot nu toe bedankt voor de tips. Hopelijk komt het goed, heb net twee nieuwe toner cartridges gekocht.😏
 
🙄

zou als laatste optie eens alles verwijderen ,en daarna opnieuw installeren.
vermoed dat je driver roet in het eten gooit .
haal de laatste versie van internet af, en gebruik je meegeleverde cd-rom maar niet,
want die kan achterhaald zijn.
zou moeten lukken met een schone installatie
 
Heb ik niet, dus gedownload.
Na downloaden zegt het installatie programma : De update geldt niet voor uw computer.
Heb nog even gekeken en heb w10 pro, versie 2004.
Ga nu eerst even de oude windows via een externe schijf opstarten.
 
Vandaar mijn vraag of hij bij de update geschiedenis zou staan, heb je hem al dan krijg je ook die melding, heb je hem vermoedelijk toch wel of je hebt idd de verkeerde.
 
Het is opgelost. Ik heb w10 pro versie 2004 opnieuw geïnstalleerd en nu werkt de printer weer.
Had ik toch een verkeerde versie van windows denk ik of de nieuwe update zit al in deze windows verwerkt.
Allemaal bedankt voor het meedenken en de diverse oplossingen en suggesties.
 
Fijn dat het is opgelost en geen dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan