• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Server ipv computer

Lid geworden
14 apr 2021
Waarderingsscore
0
Hoi, ik zat te denken aan een iets modernere computer omdat mijn schijfruimte alweer opraakt (laptop)
En ik niks meer bij kan plaatsen.

Laptops hebben toch beperkingen en een vaste computer wil ik ook niet in mijn woonkamer eigenlijk.
Is het mogelijk een beetje krachtige computer als server te laten draaien zeg maar zodat ik met mijn huidige laptop die kan gebruiken/besturen? Eventueel ook films op mijn tv laten streamen?

Ik ben er niet erg in thuis ( het server en streamen) maar ik kan wel veel als het me interreseerd.
Ik doe vooral gamen (nu nog oude spellen)
3d bewerken, en het een en ander downloaden. Dus opslag is misschien 10Tb wenselijk.

VNC met een window emulatie is nu niet meer mogelijk op mijn laptop omdat schijven vol zijn.

Moet ik Windows 11 Pro installeren voor remote desktop?
En voor games misschien wil ik microsoft flight simulator proberen.

Mvg een oude NCF gebruiker.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan