• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ShellBag AnalyZer & Cleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

sperwer

Gevestigd lid
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
335
Waarderingsscore
6
Ik kreeg dit van Privazer aangeboden.
Heeft het zin en nut dit te downloaden?
 
Ik zou dit niet gebruiken.
Want dit soort programma`s heb je niet nodig.
Windows schijfopruiming is meer dan voldoende.
 
Ik hoor de naam "Shellbags" nu voor het eerst en voor zover ik het begrijp is het geen gewone "cleaner" maar een cleaner die privacy gerelateerde zaken kan cleanen.

Ik lees:
"ShellBags sleutels kunnen informatie bevatten over uw activiteiten in het verleden:
1. de namen en paden van de mappen die u hebt geopend zelfs als de map is verwijderd !
2. gedetailleerde tijdstempelinformatie, creatietijd, aanpassingstijd, toegangstijd"

Ik vraag me af of "schijfopruimen" of andere cleaners dat ook doen.
Als er al zo'n cleaners zijn zou ik het eerst denken aan "Wise Disk Cleaner" omdat die ook al heel ver kan gaan in het opsporen van mogelijk te wissen files.

De meeste gebruikers zullen echter geen behoefte hebben aan zo'n cleaner, lijkt mijmaar ik ruil mijn mening graag in voor een betere;)

Hier vind ik nog wat extra informatie over shellbags:
 
Bedankt voor de reacties.

Wise Disk Cleaner gebruik ik al jaren.

Ik zal shellbag (voorlopig) niet installeren.

 
Blijf ver weg van al dit soort tools. Ook Wise Disk Cleaner.
Als je al wilt opruimen is de ingebouwde functie van Windows meer dan voldoende.
 
Blijf ver weg van al dit soort tools. Ook Wise Disk Cleaner.
Als je al wilt opruimen is de ingebouwde functie van Windows meer dan voldoende.
Geldt dat ook voor Ccleaner en PrivaZer?
 
Yep. CCleaner heeft wel een mooie functie om standaard geïnstalleerde zaken van Microsoft te verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan