• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Show je PC !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha :D
 
2itqvj6.jpg


ff checke of het werkt
--- automatische edit ---
het werkt:D
--- automatische edit ---
29cazw0.jpg

--- automatische edit ---
nof ff een foto van mijn intel sticker maken :D

Zelfde kast als mij :biggrin:
 
Hier even paar fototjes van m'n Antec 1200, ben de hele ochtend kabels wezen wegwerken, sleeven en nog meer... Lol...

Kast:
foto121iu6.jpg


HDD Led, Power & reset switch kabels gesleeved:
foto122qh5.jpg


Flinke verlengkabel voor fan in het zijpaneel, denk c.a. 1 mtr.:
foto123fd7.jpg


Fans met zwarte grills en schroefjes:
foto124qq9.jpg


Herinner me volgende keer om de flitser uit te zetten haha, 't is en blijf een GSM he...

Als hij af post ik uiteraard nog een paar fototjes, Zalman Reserator met wat lichte tweaks etc..

Greetz, Miquel
 
5 geloof ik.

Soms ook 6 maar die in de zijkant past niet altijd ivm cpu cooler.
 
Ik heb er nu 5 x 120mm in, kan er nog 1 bij maar is niet nodig. En een hele grote, ik geloof 200mm in de bovenkant.
Zijn allemaal aan snelheid aan te passen, heel mooi systeem.
Met de bracket in de voorkant was het wel even kloten, half uur zitten kijken hoe je het moet bevestigen maar alles aan de kast is solide. Erg mooi.

http://www.youtube.com/watch?v=abltYmyN4bE
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gruwlijke gewoon met al die fans ik wil er ook zo 1
--- automatische edit ---
MiQuel1990 kan je zo nog wat foto's posten als die kerst lampjes aan staan :D
 
Laatst bewerkt:
Hehe, das een grote kast Miquel :)
En sleeven is idd echt een tijdrovende klus. Mijn eerste poging was trouwens echt slecht :p
Je doet het goed zo te zien :)

Nou, ik was gisteren ff langs de pc boer gegaan om lichtjes te halen.
Ik heb zowat al mijn ccfl's 3 keer verplaatst voor de beste positie, want uv komt er slecht bovenuit.

De plaatjes:
a9001kv6.jpg

dsc00012dj0.jpg

dsc00013oh3.jpg

dsc00015ah6.jpg

dsc00016cf2.jpg


Ik ga nu geen foto van de rechter zijkant maken want dat is een grote kabel snelweg en het is al moeilijk genoeg om de plaat erop te krijgen :eek:XD
Verder zie je ook dat de CM Real Power M520 is omgedraaid, ik heb een grote gat aan de onderkant "gedremelt" en nog wat 3 gaatjes.

Wat ik misschien nog wil gaan doen is zwart spuiten van binnen.

Als je wilt dat ik een foto maak van iets, dan zeg je het maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet veel, je ziet het ook niet echt, maar het is er wel.
Je kun bijv de SATA kabel zien gloeien(die is UV reactief).

Als je dus echt felle, paars kleurige CCFl's wilt moet je van die lila/violet bestellen(Bij Alternate o.a.)...en daar ben ik zelf sinds vandaag achter gekomen.

Waarschijnlijk ga ik ze ook nog bestellen, maar dat doe ik als ik nog een nieuwe videokaart ga bestellen.
 
Ik heb trouwens expres de uv balkjes laten uitsteken en niet ergens achter verstopt.

Ik vind het ten eerste al mooier en ten tweede, je ziet ze anders echt niet.
Eerst zat 1 UV bovenin verstopt en de andere meer naar rechts, dus dat die achter de plaat zit. Nou, dan zie je er dus helemaal niks van.
 
zal wel leuk zijn als er ook een overklok topic was. waar iedereen hun vette overklok kan laten zien:D
 
Ik heb hem net even een voeding gestart en de fans aangesloten, het ziet er nog een beetje kaal uit maar word nog aan gewerkt.

Goed, na een hoop soldeer, plak en verplaats werk omdat er elke keer iets in de weg zat heb ik toch alles uit het zicht kunnen werken! :)

Denk dat ik nog 3 Mini CCFL's wil in groen, blauw en UV. De AC Ryan fan maakt echt een herrie en ga ik op zo'n stekkertje van Zalman aansluiten:
zalman_adapter.jpg

Maar op welke moet je hem dan aansluiten om het op 5V te krijgen, Geel- of rood- + zwart?

2emllzp.jpg


fwjc5e.jpg


314f5ue.jpg


161xitj.jpg


2qjap9z.jpg

Tussen de deur en de kast een stekkertje gemaakt zodat je hem los kan trekken. ;) Wel zo handig. :)
 
Haha, dat ding heeft zoveel fans, die stijgt zowat op lol :rolleyes::p
Je moet zeker allerlei kabeltjes solderen omdat ze te kort zijn XD?

...echt jammer dat de A900 niet zwart van binnen is, *sigh*

Ik dacht dat geel+zwart 5V is, probeer het anders ff uit terwijl die draait.

Je doet het iig wel allemaal heel netjes :)
 
Probeer gewoon... Rood + zwart zou dan 7 volt zijn en geel + zwart 5 (of omgekeerd).
Gewoon geen rood + geel doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan