revelations
Junior lid
- Lid geworden
- 3 jun 2014
- Berichten
- 83
- Waarderingsscore
- 0
Hallo.
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat mijn internet verbinding (bekabeld) zeer onstabiel is
Het ene moment werkt alles goed, en het andere moment heb ik bijna niks meer.
Wij hebben 2 routers van ziggo, 1 beneden en 1 op de eerste verdieping.
heb hier nooit problemen mee gehad en haalde altijd de maximale download snelheid (200mb/s)
totdat ik enkele dagen geleden merkte dat het internet steeds langzamer reageerde, een website openen duurt langer dan 10 seconden en ik krijg regelmatig een melding dat de verbinding wegvalt, ook haal ik via ziggo niet meer de maximale download snelheid, maar gaat dit van hoog naar laag (ene keer heb ik 200 mb/s, en de andere keer stopt hij op 80 en word het daarna steeds minder en krijg ik een socket foutmelding) Ook is mijn ping vaak heel hoog (tussen de 20 en 30).
kan het zijn dat er ergens een breuk in de kabel zit? (er lopen af en toe muizen achter het schot waar mijn kabel ligt)
ik heb beide routers al een aantal keer opnieuw opgestart, stuurprogramma's opnieuw geinstalleerd en alle kabels nagelopen maar hier kan ik niks in vinden ook is er geen storing bekend bij ziggo.
wij hebben vaker problemen gehad met internet, en het leek nu allemaal voorbij maar nu lijkt het alsof de problemen weer opnieuw beginnen.
ik weet niet meer wat ik er nog aan kan doen, iemand misschien een idee?
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat mijn internet verbinding (bekabeld) zeer onstabiel is
Het ene moment werkt alles goed, en het andere moment heb ik bijna niks meer.
Wij hebben 2 routers van ziggo, 1 beneden en 1 op de eerste verdieping.
heb hier nooit problemen mee gehad en haalde altijd de maximale download snelheid (200mb/s)
totdat ik enkele dagen geleden merkte dat het internet steeds langzamer reageerde, een website openen duurt langer dan 10 seconden en ik krijg regelmatig een melding dat de verbinding wegvalt, ook haal ik via ziggo niet meer de maximale download snelheid, maar gaat dit van hoog naar laag (ene keer heb ik 200 mb/s, en de andere keer stopt hij op 80 en word het daarna steeds minder en krijg ik een socket foutmelding) Ook is mijn ping vaak heel hoog (tussen de 20 en 30).
kan het zijn dat er ergens een breuk in de kabel zit? (er lopen af en toe muizen achter het schot waar mijn kabel ligt)
ik heb beide routers al een aantal keer opnieuw opgestart, stuurprogramma's opnieuw geinstalleerd en alle kabels nagelopen maar hier kan ik niks in vinden ook is er geen storing bekend bij ziggo.
wij hebben vaker problemen gehad met internet, en het leek nu allemaal voorbij maar nu lijkt het alsof de problemen weer opnieuw beginnen.
ik weet niet meer wat ik er nog aan kan doen, iemand misschien een idee?