• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sites

  • Onderwerp starter gotankssr
  • Startdatum
G

gotankssr

Gast
Heyy :D

Ik ben wel eens benieuwd of iemand hier een site heeft. Ik vind dat zelf altijd wel leuk om te bekijken.

Mijn site is Saiyan-Rage

Hoop dat jullie hem mooi vinden. :p
 
Mijn site (nog under verdere construction) bestaat nu slechts uit 1 pagina, op dit monent ben ik bezig een site te bouwen die daar voor in de plaats komt, dus verwacht niets spectaculairs in ieder geval maar kijk maar eens: klik here
 
ik heb ook een eigen website,maar dat zal jullie zeker niet interesseren.het gaat nl. over mijn hobby mountainbiken.

je mag altijd wel eens kijken.

mijn website

ps: ik heb een gastboek :p
 
p.s mooie site, kan alleen niet op de links drukken aan de linkerkant zijn kleine rode kruisjes? of ben je er nu aan bezig aan je site.
 
Originally posted by frankw@07-08-2004, 15:55:11
p.s mooie site, kan alleen niet op de links drukken aan de linkerkant zijn kleine rode kruisjes? of ben je er nu aan bezig aan je site.
hmm bij mij werkt het wel, heb je java genstalleert?
 
Nee, zal daar dan wel door komen, heb vroeger wel eens java gehad, maar was bij mij voor virussen als vliegen op stroop :lol: sindsdien gebruik ik die niet meer.
 
off-topic: coole fiets speci, ik mountainbike zelf ook :D , maar niet zo fanatiek als jij zie ik hehe
ik heb een kenosha halifax, alleen voorvering. Goede fiets vind ik
 
leuke, interessante sites, iedereen :D

zou ook wel een site willen maken, maar weet geen onderwerp :( of toch zeker geen afgerond onderwerp :( of toch geen onderwerp waar al geen goeie sites van bestaan waar alles al uitgelegd wordt :(

ps: voor degene die het evtl nog niet wisten: je kan je site ook bij je profiel zetten :)

batman01.gif
 
HoiHoi!

Ik voeg me toe aan het rijtje..

Dit is mijn persoonlijke site. Ik moet hem nodig eens updaten, want er staat alleen maar oud werk op.. dit doe ik deze vakantie nog..

www.alanboom.tk

en verder ben ik net begonnen aan een site voor mijn afstudeerfilm 'Extensible'

www.extensible.tk

That's it! :)

Greetz..
A. :)


PS: beiden zijn Flash, dus een swf playertje o.i.d. moet je wel hebben geinstalleerd en zoniet dan vraagtie er naar of je software van de Macromedia Site wilt downloaden, voor zover ik weet ik dit 101% veilig..
 
ook een 'plezier'website:

klikkerdeklik (buiten gebruik weet niet hoe het komt)

hoe maak je een site startend van een wit 'blad'? gratis uiteraard.
 
ik heb dezen avond is effe mijn site in een nieuw kleedje gestoken :p

check it out !


volgende maand verander ik da wss weer in iets anders. :D
 
wat vindt je van de mijne??
mijn site van het werk
gaat binnenkort nadat ik de site van zerotraction gemaakt heb , in vorge ontwikkeling zerotraction NOG NIETKLAAR nog op server van woodpro :D

ga ook nog een voor het broer van m'n baas maken , werkt trouwens ook bij ons ...
ben trouwens maar 16 -->ben op leercontract
 
hee, die ene had ik nog niet gezien , de andere al wel bij een ander topic :D knap gedaan! B) a good job :lol:

thumb.gif



batman01.gif
 
Je plaatje komt niet door, dan is hij beschermd door angelfire en mag / kan hij alleen daar gebruikt worden.
 
hoi frank :) ik vermoed dat je dat duim-prentje van mij bedoelt? :huh: dat komt toch wel door? :huh: , allez, ik zie het toch staan in het postje :lol:
 
mm bij mij staat er hosted bij angelfire :lol:
 
"jouw computer is behekst"

:lol: :lol: :lol: :rolleyes: ;)
 
Ik zie ook de melding van angelfire :blink: Dan zal mijn pc ook wel behekst zijn :rolleyes: :lol:

angelfire.jpg
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan