• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sites

  • Onderwerp starter gotankssr
  • Startdatum
aaaaa.jpg


:huh: :huh:

leeg jullie cookies en tijdelijke internetbvestanden ed.. eens :lol: :lol: ;)
 
Nee is het ook niet, waarschijnlijk is onze pc zo eerlijk dat wij geen gelinkte (gejatte) plaatjes kunnen zien :lol:

alleen de belgische gebruikers kunnen hem zien, tja dat zegt al genoeg :lol: :lol: ;)
 
allez... ik vertoef daar wel regematig mar ben nog steeds Nederlander :lol: ik lust wel graag een belgisch pintje en ga graag naar d efilm in Anvers, maar verder niet....... :lol:
 
Originally posted by frankw@13-08-2004, 17:09:37
Nee is het ook niet, waarschijnlijk is onze pc zo eerlijk dat wij geen gelinkte (gejatte) plaatjes kunnen zien

alleen de belgische gebruikers kunnen hem zien, tja dat zegt al genoeg
Niets van! :lol: Nederland wordt gewoon gemeden, genegeerd of geboycot door Angelfire ja! :lol:
"tja, dat zegt genoeg ... " :rolleyes: :lol:

Neenee grapje he ;) ik denk dat ik zelf later mss wel in Nederland kom wonen :lol: altijd al fijn en speciaal en zeer interessant gevonden :rolleyes:


ik lust wel graag een belgisch pintje en ga graag naar d efilm in Anvers
Wie ni?? :lol:

Heb trouwens nog een leuk "Aaantwaaarps" filmphe maar weet niet meer hoe hem overgeheveld te krijgen :huh :
 
Originally posted by zodiac9829@13-08-2004, 22:08:13
FRank,

Je zegt : ik ben nog steeds nederlander, wil je hiermee zeggen, dat je van plan bent een belg te worden? :eek: :eek:

zodiac
Alee nee, ze hebben er daar altijd best mooie huizen voor weinig geld, maar jah net huis hier weer in nederland gekocht dus, daar naar toe zit er niet in, daarnaast ligt Breda 10km van Belgie vandaan.
 
Originally posted by frankw@14-08-2004, 17:32:11
Alee nee, ze hebben er daar altijd best mooie huizen voor weinig geld
ja, salu!!! weinig geld??? moet is aan de kust gaan kijken ge valt flauw van de rekening!
 
... maar in het binnenland ... :p
En Belgen zijn nu eenmaal geboren met een baksteen in hun maag he :lol:

Hier wonen wel veel Nederlanders :) Belastingontduiking (?) :lol: ;)

hahaha woont gij maar 10 km van de grens frank? dat is keidicht! een steenworp :ph34r:
 
Mooi gedaan bertjuh vooral die van die tuinmeubelsite.
 
Hoi zodiac :D


... waarschijnlijk kwamen ze gewoon mosselen opkopen :lol:


batman01.gif



-------------------------------

knappe sites bertjuh!! B)
 
ik heb dus ook een eigen site.. gewoon een beetje voor de lol als ik niks te doen heb.... en voor als mensjes wat foto's moeten zien enzo....

www.nonan.tk

en mijn lieve webserver

http://nonan.no-ip.info

als iemand nog dingen weet die te verbeteren zijn even zeggen.... :p
 
:eek: .... We have a winner :lol: :lol:

die eerste drie waren we al bekend mee he :p (tweede zie je keiveel aangeraden worden!!!) ik had dachtk eens in het gastenboek iet gezegd maar het is weg :huh: :( )

graaf amai! B) echt profi :D
 
Originally posted by *Kingpin*@23-08-2004, 15:12:01
:eek: .... We have a winner :lol: :lol:
nou nou... :eek: to much credit :(

denk niet echt dat er winnaars zijn.. Iedereen zijn hart en ziel in zijn site hebben gestopt en daarom zijn we ALLEMAAL WINNAARS (kots kots) ghehehe.. :p (kon het niet laten)
 
Originally posted by NaNo@24-08-2004, 14:04:39
denk niet echt dat er winnaars zijn.. Iedereen zijn hart en ziel in zijn site hebben gestopt en daarom zijn we ALLEMAAL WINNAARS (kots kots) ghehehe.. :p (kon het niet laten)
was maar uitdrukking, bij wijze van spreken he ;) :)
natuurlijk dat iedereen er hart en ziel in steekt en iedereen winnaar is en het gaat eigenlijk ook niet om winnaars ofzo, wou ik niet zo letterlijk bedoelen ;) had er niet echt over nagedacht dat het evtl anders/lett. opgevat zou kunnen worden :unsure: :lol:


Leuke webpage Anja! :p maar dat had ik al eens gezegd he ;) mooi gedaan, goed dat je het zegt van geluid want dat had ik vorige keer nog niet gedaan :rolleyes:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan