• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

SJ CAM M20 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

antwan

Bekend gezicht
Lid geworden
5 okt 2005
Berichten
111
Waarderingsscore
1
Hoi ik heb een vraag niemand kan mij in de winkel helpen of ze snappen mijn vraag niet , ik heb deze camera voor live dj streaming op twitch nu heb ik de fov instelling op wide gezet fisheye dus maar nu sta ik niet helemaal in beeld ik krijg de instelling niet gevonden ik weet ook niet hoe te handelen om mijn hele lichaam er op te krijgen , moet het met een filter of een extra iets ?

zie foto hoe het nu is ..

ik hoor het graag van jullie de kenners, thx

Naamloos
 
dat is het hem juist dat maakt het verschil niet
 
je zegt de fisheye instelling te gebruiken ...deze geeft echter een holle weergave weer ... denkelijk dien je voor breedhoeklens te gaan ..dachten ze daar in de winkel niet aan .
 
Ik zie dat de camera met Gopro wordt vergeleken, dus misschien is dit gewoon niet een camera waarvoor jij hem wilt gebruiken.
 
kijk eens naar de instellingen of je de Distortion Correction kunt vinden ...
indien deze aanwezig is schakel je deze in dit voorkomt de vervorming van de fish eye instelling
volgens de specificaties heeft jouw toestel wel een 170° A+ HD groothoek lens
 
Laatst bewerkt:
@Emi das inderdaad beter maar de camera stand blijft hetzelfde
 
vriend van me heeft een go pro 7 die kan het wel maar dan met een Video Capture Card maar weet niet of er iets mee t maken heeft , of mijn camera ondersteund dit gewoon niet
 
als de groothoek lens geactiveerd is en je staat er niet volledig op dan dient de cam verder weg gezet te worden , hiermee vergroot je de hoek..
ook zou ik persoonlijk verlichting neer zetten zodat het beeld scherper word .
 
Heb jij in de winkel aangegeven waarvoor jij de camera wilt gaan gebruiken?
Of heb jij zelf rond gekeken en deze keus gemaakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan