• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Skype

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
24 aug 2008
Berichten
40
Waarderingsscore
2
Geachte computerforum,

ik zit met een probleem en ik niet alleen, het gaat om skype. Wij kunnen met mekaar niet meer skypen. Alles gecontroleerd alles werkt, maar we kunnen niet het gratis gesprek doen met de echo van skype. Nochtans de geluidsinstellingen werken en de verbinding is ook zeer goed. Wat kan dit zijn? Nochtans niets verandert en toch werkt het niet meer. Help!!!!

Marie - Jeanne
 
Wat heb je zoals geprobeerd?
Kijk ook eens of het volgende helpt.

Problemen met Skype-gesprekken oplossen

Hebt u problemen met een slechte kwaliteit, vastlopen, vertraging, of onderbroken gesprekken? U en degene met wie u belt moeten de volgende stappen uitvoeren:

Gebruik de nieuwste versie van Skype.
We verbeteren de gesprekskwaliteit voortdurend. Zorg er dus voor dat u en uw gesprekspartner de nieuwste versie van Skype gebruiken voor de beste prestaties. De nieuwste versie downloaden. https://www.skype.com/nl/download-skype/skype-for-computer/
Controleer uw verbinding.
Als uw audio- of video-oproep vastloopt, uw video blokkerig is of bewegingen wazig zijn, kan er een probleem zijn met uw internetverbinding (of die van uw gesprekspartner). Als Skype een zwakke verbinding detecteert, wordt de kwaliteit verminderd om ervoor te zorgen dat het gesprek niet wordt verbroken.

Gebruikt u een computer? Sluit uw Ethernet-kabel rechtstreeks aan op uw modem of router. Als u een Wi-Fi-verbinding gebruikt, gaat u dichter naar de router toe. Als u geen verbinding hebt, geeft de Windows 10-handleiding Waarom heb ik geen toegang tot internet? tips om verbindingsproblemen op te lossen.
Gebruikt u een mobiel apparaat? Test met een app de internetsnelheid van uw mobiele verbinding en vergelijk het resultaat met de vereiste download- en uploadsnelheden voor Skype.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zegt "de verbinding is ook zeer goed". Weet je dit zeker? Op welke wijze heb je dit getest?
 
Ook niet geheel onbelangrijk: Gebruik je "skype preview" (uit de windows store) of skype van de website van skype?

Skype preview is namelijk een preview en het is bekend dat daar regelmatig fouten in voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
ik zit de hele dag op skype,totaal geen problemen,met gesprekken of video
 
Problemen kunnen ook hardware specifiek zijn, indien zo wordt dat uiteindelijk gefixt door Microsoft als zij daar nut in zien. Dus dat het bij jou en mij wel werkt maar bij iemand anders niet is geheel normaal.

--- Update ---

...of software specifiek (besturingssysteem, drivers) of beide
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Software.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan