• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis22

Gevestigd lid
Lid geworden
20 apr 2013
Berichten
457
Waarderingsscore
0
Dag mensen,

Ik heb hier 1 schijf liggen waar ik niet meer mee in Windows kom..
tijdens het laden valt ie ineens in slaapstand.

Iemand?
 
Je hebt een schijf liggen, schrijf je.
Zo te lezen zit die dus in een computer, graag meer duidelijkheid over de werkelijke situatie.
En betreft het werkelijk Windows XP?
 
Ik heb de schijf inderdaad in de computer zitten, alleen het is een best wel oude schijf en heb 'm laaang niet meer gebruikt. En wil graag weten wat erop staat! Dus ga ik er vanuit dat er Xp op staat
 
heb je enkel een oude hdd gevonden of betreft het eerder om een oude pc die je wilt opstarten ..
*indien je een oude hdd gevonden heb en je wilt weten wat er zoal op staat (tenzij deze eerder al gewist werd ) dan dien je deze vanaf de verkenner te benaderen op een werkende pc ....dus effe extern aansluiten via een dock of intern via de sata en de stroom kabel ..
**er zomaar van uit gaan dat je er van kan opstarten terwijl je zelfs niet zeker bent of er wel een besturingssysteem aanwezig is !
dat een hdd of een ssd lang aan de kant ligt doet er helemaal niets aan betreffende het opstarten indien er dus een besturingssysteem aanwezig zou zijn ..heb hier meerdere externe hdd's die lang aan de kant liggen tot ik iets nodig heb en zelfs deze doen het nog steeds ..
 
hmmm, zal es gaan kijken!
 
Wat ik kan zien is dat de schijf in 3en is gedeeld.. Boot, Backup en Recover...
 
Waar ik ben achtergekomen, is dat mijn scherm zelf continue in slaapstand viel! Nu heb ik dat veranderd..
 
Dus dan is jou probleem opgelost?
 
Mooi dan zet ik dit topic op opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan